آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1398 - 14:32   |   کد مطلب: 35615
امام جمعه تویسرکان گفت: امروز مؤمنان در سایه دستورت الهی، قرآن و ولی فقیه در جنگ اراده ها پیروز هستند و توطئه های دشمنان را نابود می کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» درخطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان با بیان اینکه طبق آیات و روایات علماومراجع جانشینان پیامبران هستند و دشمنان با آنان دشمنی دارند، گفت: زمانی همین دشمنان اسلام با فتوای میرزای شیرازی درباره تحریم تنباکو دشمنی به مخالفت برخواستند و امروز نیز همان معاندان اسلام با بهره گیری از تبلیغات سوءرسانه ای و فضای مجازی حتی با افترا به دنبال قداست زدایی ز مراجع و علمای اسلام هستند.
وی تصریح کرد: این در حالی است که طبق روایات اگر علما در دوران غیبت امام زمان(عج) نباشند، مردم مرتد و کافر می شوند.
خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: اسلام و قرآن در کنار یکدیگر روشنی بخش هستند و در زمان غیبت صاحب عصر(ج) می بایست به روایان حدیث مراجعه کرد تا گمراه نشد.
حجت الاسلام موحدی در ادامه اهتمام به رعایت حقوق بیت المال، دوری از اشرافیگری و به ویژه رسیدگی به احوال و امور مردم را از ویژگی های مسئولان برشمرد و تصریح کرد: دولت باید تهدید تحریم ها ر به فرصت تبدیل کرده و در این راه با تمام توان به حمایت از واحدهای تولیدی و جوانان خلق و مبتکر برخیزد.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بر مقاومت همه جانبه در برابر دشمنان نظام تأکید دارد، عنوان کرد: نخست آنکه قدرت بزدرندگی ایران اسلامی بالاست و دشمن جرأت ندارد در عرصه نظامی وارد جنگ شود.
امام جمعه تویسرکان خاطرنشان کرد: امروز مؤمنان در سایه دستورت الهی، قرآن و ولی فقیه در جنگ اراده ها پیروز هستند و توطئه های دشمنان را نابود می کنند.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان