آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1398 - 23:09   |   کد مطلب: 35623
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: امسال حدود ۲۰ کیلومتر بزرگراه جدید در استان همدان احداث خواهد شد.

به گزارش رودآور و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد بابیان اینکه در تمام محورهای استان پروژه‌های راه‌سازی فعال است، عنوان کرد: در حال حاضر پروژه چهار خطه محور نهاوند- آورزمان - -ملایر، پروژه چهار خطه نهاوند- فیروزان و تعریض و بهسازی محور نهاوند-گیان در حال انجام است.

وی افزود: محور ملایر-سامن-بروجرد از محل نقاط حادثه‌خیز ۹ کیلومتر مانده که ۳ کیلومتر امسال تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خاطرنشان کرد: محور چهارخطه جوکار- تویسرکان حدفاصل حسین آباد شاملو ۳ کیلومتر باقی مانده که به تازگی قرارداد آن با پیمانکار منعقد شده است.

وی با بیان اینکه قرارداد عملیات تعریض محور اسدآباد به قروه و سنقر به طول ۷ کیلومتر منعقد شده است و پروژه احداث کمربندی رزن نیز درحال انجام است، افزود: در شهرستان رزن کریدور شمالی از رزن تا دمق و در شهرستان درگزین چهارخطه محورکاج قروه و در کبودرآهنگ محور خلعت آباد به شیرین سو فعال است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان فامنین چهارخطه محور اصله-کاج در آستانه عملیاتی شدن بوده و فرآیند برگزاری مناقصه را طی می‌کند، یادآورشد: در شهرستان کبودرآهنگ محور خلعت آباد کبودرآهنگ به شیرین‌سو فعال است و محور علیصدر –همدان به صورت مشارکتی اجرایی خواهد شد که درحال حاضر به دنبال جذب سرمایه‌گذار هستیم.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان