آخرین اخبار

11. تير 1398 - 6:04   |   کد مطلب: 35857
ثبت رکورد دراز و نشست ورزشکار تویسرکانی به کجا رسید؟
160 میلیون تومان برای ثبت رکورد ورزشکار تویسرکانی در گینس نیاز است
با گذشت 40 روز از رکورد امیر حسین عظیمی نژاد هنوز فرد یاسازمانی (اسپانسر ) برای هزینه ها مالی ثبت گینس پیدا نشده است و رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از نبود پشتوانه مالی برای تأمین 160 ملیلون تومان هزینه ثبت خبر می دهد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ با گذشت 40 روز از رکورد امیر حسین عظیمی نژاد هنوز فرد یاسازمانی (اسپانسر ) برای هزینه ها مالی ثبت گینس پیدا نشده است.براساس گواهی فوق امیر حسین توانسته درحال حاضر رکورد دار گینس که فردی امریکایی را با 2075 حرکت دارونشست بود با 190حرکت بیشتر شکست بدهد.
حال تا زمان ثبت گینس امیر حسین مصمم است که تا 2700 حرکت نیز انگیزه وتوانایی برای شکست حریف امریکایی خود را دارد.

«علی حقیقی» رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان در واکنش به انتشار خبری در کانال خبری رودآور، مبنی بر اینکه چرا اقدامی برای ثبت  رکود دراز و نشست امیر حسین عظیمی نژاد در #گینس نشده اسیت، گفت: تا همین لحظه پیگیر مطالبات این جوان ورزشکار تویسرکانی هستیم، اما با توجه به هزینه بالای مراحل ثبت در گینس با مشملات مالی مواجه شده ایم.
وی از هزینه 160 میلیون تومانی برای ثبت رکود دراز و نشست عظیمی نژاد خبر داد و اظهار کرد: تأمین این هزینه برای اداره ورزش شهرستان تویسرکان مشکل است و ما با کمبود منابع مالی روبرو هستیم، با این حال جلساتی با مسئولان مرکز استان گرفته شده و پیگیری ها ادامه دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: بنا داریم تا با کمک #دکتر_مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس جلسه ای را با وزیر ورزش در این خصوص ترتیب دهیم تا بتوانیم اعتبار مورد نیاز را جذب کنیم.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان