آخرین اخبار

19. مرداد 1398 - 14:43   |   کد مطلب: 36152
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه گاهی پیش می آید که یک خبرنگار حق گو را شماتت می کنند، گفت:مشکلاتی که در جامعه امروز شکل گرفته و تخریب هایی که انجام می شود، تنها برای از میدان خارج کردن طرف مقابل است و رفتاری به دور از تقوا است.

به گزارش رودآور؛ «سرهنگ مرتضی سیاهوشی» ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه تویسرکان، گفت: شغل خبرنگاری گرچه در ظاهر جذاب است، اما خبرنگار با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند، از مشکلات صنفی گرفته تا مسائلی که در هنگام تهیه خبر برایش روی می دهد.

* گاهی یک خبرنگار حق گو را سرزنش می کنند

وی اظهار کرد: گاهی یک خبرنگار حرف حق را می زند، اما مورد شماتت و سرزنش واقع می شود و یا با او بر سر حرف حقی که مطرح کرده مجادله می کنند، گاهی هم از نظر مکانی و زمانی شرایط تهیه خبرنگار سخت و دشوار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به مسئله اساسی تقوا داشتن در تمامی شغل ها اشاره کرد و افزود: تقوا در هر شغلی از خبرنگاری، پزشکی و پاسداری گرفته تا معلمی، طلبگی و مشاغل دیگر ارزشمند است و اگر انسان تقوا را رعایت کند مشکلی پیش نمی آید.

* تخریب دیگران برای بالا رفتن، عین بی تقوایی است

را له  و یا از صحنه خارج کنیم که خودمان در صحنه باشیم، بلکه ما به دنیا آمده ایم تا با هم زندگی کنیم با هم و در کنار هم باشیم و پیروز شویم.

وی تأکید کرد: مشکلاتی که در جامعه امروز شکل گرفته و تخریب هایی که انجام می شود، تنها برای از میدان خارج کردن طرف مقابل است و رفتاری به دور از تقوا است و این گونه بی تقوایی ها در همه زمینه ها می تواند مصداق داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از خبرنگاران خواست تا همیشه واقعیت ها را انعکاس بدهند و به گونه ای عمل کنند تا آرامش جامعه تحت تأثیر قرار نگیرد.

*خبرنگاران اجازه ندهند آنان را تطمیع کنند

سرهنگ سیاهوشی با تأکید بر اینکه هرگز به خود اجازه ندهیم ما را به عنوان یک خبرنگار تطمیع کنند و بی پرده خودمان را بفروشیم، عنوان کرد: خبرنگار باید فرا جناهی عمل کرده و در انعکاس عملکردهای مثبت و منفی هر گروه و جناحی واقعیت ها را منتقل کند.

*خبرنگاران در انتشار و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تلاش بیشتری کنند

وی در ادامه گفت: خبرنگاران بخشی از از وقت خود را درباره تبیین انتشار بیانیه گام دوم انقلاب بگذارند، چرا که این بیانیه ترسیم گذشته، حال و آینده نظام اسلامی است و رهبر انقلاب نکات بسیار برجسته ای را در آن عنوان کردند و خبرنگاران می توانند در این زمینه نقش مؤثری داشته باشند.

*تلاش سپاه برای کمک رسانی به محرومان؛ از ساخت منازل سیل زده تا ویزیت رایگان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان همچنین به جهاد همبستگی برای امدادرسانی در سیلی که ابتدای سال جاری رخ داد، اشاره کرد و افزود: علاوه بر کمک های اولیه در آن روزها، این روزها هم بسیج سازندگی ناحیه تویسرکان بنا دارد تا برنامه های بهسازی و بازسازی 35 واحد مسکونی خانواده های تحت پوشش دستگاه های حمایتی را انجام دهد.

سرهنگ سیاهوشی تصریح کرد: در سال جاری در حوزه خدمات رسانی به محرومان، بیش از 300 بسته حمایتی ـ معیشتی بین افراد کم برخوردار توزیع شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت سه تیم پزشکی به مناطق محروم شهرستان اعزام شدند، که این تیم ها در مجموع 400 نفر را به صورت رایگان ویزیت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه سپاه این ناحیه در قالب طرح بسیج همگام با کشاورز، 35 مهندس در حوزه کشاورزی را برای مشاوره و خدمت رسانی به مناطق مختلف شهرستان اعزام کرده ست، گفت: مبارزه با سن غلات، کمک به سرشاخه کاری درختان گردو و میوه های دیگر و آموزش این مهم به کشاورزان، برداشت و مکانیزاسیون بخشی از فعالیت های انجام شده در این طرح بوده است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان