آخرین اخبار

26. مرداد 1398 - 14:42   |   کد مطلب: 36234
کشف ۴۷ دستگاه استخراج ارز الکترونیکی و دستگیری سارقان دام در همدان، کشف مرغ قاچاق در تویسرکان و کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در ملایر عناوین اخبار انتظامی همدان است.

به گزارش رودآور به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۴۷ دستگاه استخراخ ارز الکترونیکی در این استان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که شخصی در یک واحد مرغداری متروکه، اقدام به نصب و راه اندازی تعدادی دستگاه بیت کوین برای استخراج ارز دیجیتال کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور حراست اداره برق شهرستان بهار در بازرسی از این محل، ۴۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه یک دستگاه مودم و ۲ دستگاه دی وی آر به ارزش تقریبی ۸ میلیارد ریال کشف شد.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است

کشف مرغ قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف ۲ هزار و ۱۰۰ عدد مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی سید شهاب شهرستان تویسرکان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون مشکوک و آن ها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودروها، ۲ هزار و ۱۰۰ عدد مرغ زنده قاچاق کشف و ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۸۷۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: افراد دستگیر شده این طیور را بارگیری و قصد انتقال آن ها به طور غیر قانونی و بدون مجوز را داشتند.

دستگیری سارقان دام در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند سارقان احشام و کشف ۲۰ راس گوسفند در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی گفت : در پی سرقت ۲۰ رأس گوسفند در یکی از روستاهای تابعه شهر همدان  بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: طی برررسی ها مشخص شد ۳ سارق ناشناس وارد یک واحد دامداری در اطراف روستا شده و با اعمال زور اقدام به سرقت کرده اند.

سرهنگ زارعی بیان کرد: با انجام تحقیقات و بکارگیری شگردهای پلیسی همچنین در بررسی دوربین های مدار بسته تصویر یک دستگاه پیکان وانت که در سرقت استفاده شده بود به دست آمد.

وی ادامه داد: با تامین و مراقبت های پلیسی، سارقان در عملیات های جداگانه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی های فنی به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دستگیری مال خر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در راستای شناسایی موتورسیکلت های مسروقه با اجرای طرح پاکسازی در نقاط از پیش تعیین شده، ماموران کلانتری ۱۳ از محل اختفاء ۳ دستگاه موتور سیکلت مطلع شدند.

وی افزود: با اخذ مجوز قضائی و در بازرسی از این محل، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت ۱۲۵ به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال توقیف و در بررسی مشخص شد، هر ۳ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت هستند.

وی افزود: یک مال خر اموال مسروقه در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان