آخرین اخبار

27. مرداد 1398 - 19:17   |   کد مطلب: 36244
امام جمعه همدان بابیان اینکه صرف مطرح کردن مشکلات دردی را از جامعه دوا نمی کند، گفت: باید به دنبال ارائه راهکار برای رفع مشکلات باشیم.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر یکشنبه در دیدار با اعضا مجمع بسیج استان همدان با تقدیر از فعالیت کمیته های این مجمع یادآور شد: برای شنیدن دستاورد هر یک از این کمیته ها نیازمند ساعت ها وقت هستیم و در یک جلسه دو ساعته نمی توان انتظار خروجی مورد نظر را داشت.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که با آن در جلسات مواجه هستیم صرف مطرح شدن مشکلات است در حالی که هیچ راهکاری برای برون رفت از شرایط موجود ارائه نمی شود.

آیت الله شعبانی با بیان این که ویژگی جمع حاضر توجه به جایگاه علم است، اظهار داشت: خواهش بنده از شما این است که در کنار مطرح کردن مشکلات به دنبال ارائه راه حل هایی برای رفع آن هم باشید.

وی تصریح کرد: در هر یک از مباحث مطرح شده باید ساعت ها در مورد راهکارهای موجود بحث کنیم و راه رسیدن به موفقیت در هر یک از آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

امام جمعه همدان با اشاره به مراجعات مردمی به دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: دفتر به تنهایی نمی تواند از عهده همه موضوعات بر آید و لذا نیازمند یاری و همراهی همه صاحبان تفکر و فرهیختگان استان هستیم.

وی برگزاری جلسات متعدد و بی هدف را مانع از رسیدن به هدف نهایی دانست و گفت: به طور مثال در شورای فرهنگ عمومی با وجود مطرح کردن چند دستور کار اما به دلیل مشغله ها فرصتی برای پیگیری آن ها ایجاد نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: اگر همه ما با هم همراه شویم و دست در دست یکدیگر به سمت حل مشکلات حرکت کنیم بسیاری از مشکلات قابل حل خواهد بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان