آخرین اخبار

28. مرداد 1398 - 7:50   |   کد مطلب: 36252
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان از برگزاری جشن های عید غدیر در 9 بقعه متبرکه از شهرستان خبر داد و گفت: در جشن های بزرگ ولایت شاهد برگزاری کاروان شادی و مدیحه سرایی در هیئات متعدد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ فردا سه‌شنبه 29 مرداد و 18 ذی‌الحجه مصادف با عید سعید غدیر است. این روز به‌ دلیل انتصاب امیرالمؤمنین (ع) به خلافت عالم و آدم از سوی خداوند و ابلاغ پیامبر گرامی اسلام (ص) به‌ عنوان مهم‌ترین عید مسلمانان به‌ خصوص پیروان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) محسوب می‌شود. در احادیث شیعه تعابیری همچون عیدُاللهِ‌ الاکبر، عید اهل بیت محمد (ص)، و اشرف الاعیاد برای این روز به کار رفته است.

در همین راستا، هیئت‌های مذهبی سراسر کشور به مناسبت فرا رسیدن شب عید غدیر، مراسم و  محافلی برپا می‌کنند. مجموعه سایت خبری رودآور اسامی و برنامه‌های برخی هیئت‌های مذهبی را که به دستمان رسیده در شب و روز عید غدیر اقدام به برپایی مراسم شادی و ذکر اهل بیت(ع) می‌کنند، برای دسترسی بهتر و سریع‌تر مخاطبان به تفکیک زمان و نشانی هیئت بر اساس ذیل منتشر می‌کند.

همچنین «مهدی محمد ظاهری»رئیس  اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان از برگزاری جشن های عید غدیر در 9 بقعه متبرکه از شهرستان خبر داد و گفت: در جشن های بزرگ ولایت شاهد  برگزاری کاروان شادی تا مدیحه سرایی در هیئات متعدد خواهیم بود.

جشنهای بزرگ ولایت :

دوشنبه, همزمان با اذان مغرب و عشا در مسجد جامع

سه شنبه , 10 صبح , حرکت کاروان شادی از میدان امام خمینی به سمت دفتر امام جمعه
سه شنبه, همزمان با اذان مغرب و عشاء, در جوار بقعه متبرکه حضرت حیقوق نبی(ع)
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان