آخرین اخبار

4. مهر 1398 - 17:59   |   کد مطلب: 36634
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان بابیان اینکه ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، یادگاران دفاع مقدسی هستند که برگرفته از مکتب حسینی بود، گفت: روحیه شهادت طلبی و شجاعت رزمندگان ما، موجی است که همچنان در جامعه خروشان مانده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ عصر امروز فرمانده ناحیه تویسرکان به مناسبت هفته دفدع مقدس به همراه مسئولان بسیج پیشکسوتان وکانون بازنشستگان از خانواده پنج تن ازرزمندگان و بازنشستگان سپاه این شهرستان دیدار کردند.

«سرهنگ مرتضی سیاهوشی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ دفاع مقدس را گنجینه عظیمی از رشادت های رزمندگان سراسر کشورمان دانست و گفت: خلوص، پاکی، صداقت و راستی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه شهدای این مرز و بوم از دل رزمندگان ما گلچین شدند، اظهار کرد: باید دست خانواده های شهدا و رزمندگان این عرصه را بوسید، چرا که اگر آنان جانانه از مال و ناموس کشور دفاع نمی کردند، امروز ملت ما در وضعیت وخیمی زیر چکمه های امریکای جنایتکار بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: امروز این جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستند، که در تاریخ نامشان نوشته شده و تا ابد هم زنده می ماند، اینان یادگاران دفاع مقدسی هستند که برگرفته از مکتب حسینی بود.

سیاهوشی تصریح کرد: آن همه رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس باید برای ما بیش از پیش تبیین شود و ما باید صبوری، مقاومت و ایستادگی آنان را برای نسل امروز که در جبهه ها حضور نداشتند انتقال دهیم.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ جبهه ها و آن روحیه شهادت طلبی، موجی است که همچنان در جامعه خروشان است، عنوان کرد: این مراسم ها و تکریم ایثارگران هشت سال دفاع مقدس چشم ما را با حقیقت جبهه ها آشنا می سازد، حقیقی که نشأت گرفته از یک روحیه خودگذشتگی به تمام معنا در دل رزمندگان بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: نهادینه شدن فرهنگ و روحیه شجاعت وارانه، استکبارستیزی و شهادت طلبی امری است که این روزها به یک ارزش ملی تبدیل شده است و به طور قطع در استمرار جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی دارد.

سیاهوشی گفت: همه ما به عنوان مسئولان نظام باید در راستای آرمان های شهدا و راه آنان گام های مؤثری برداریم تا ذره ای از خون پاک و مطهر آنان پایمال نشود.

وی همچنین افزود: ایثارگران و پیشکسوتان عرصه جبهه و آن دفاع مقدس، افتخار بزرگی برای کشور هستند و قدردانی از آنان کمترین وظیفه ما است که باید انجام دهیم.

زنگنه

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان