آخرین اخبار

21. مهر 1398 - 11:50   |   کد مطلب: 36712
به‌مناسبت فرا‌رسیدن اربعین حسینی نمایش «واقعه در واقعه» به کارگردانی مهران جلیل‌وند به مدت یک هفته در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان به روی سن رفت.

مهران جلیل‌وند، کارگردان نمایش «واقعه در واقعه» در گفت‌و‌گو با خبرنگارما اظهار کرد: موضوع این نمایشنامه روایتی از نقش و اهمیت مدافعان حریم حرم اهل بیت(ع) در مقابله با وحوش ظالمانه گروهک‌های تروریستی سوریه را به تصویر می‌کشد و همچنین به موضوع فرادینی بودن واقعه کربلا و حماسه عاشورا اشاره می‌کند.

وی بیان کرد: گروه فرهنگی ـ هنری خورشید وابسته به دفتر فرهنگ واحد تویسرکان برای اجرای این نمایشنامه به مدت ۳۰ روز تمرین مداوم داشته که همین امر باعث شد نمایش با کیفیتی مناسب به اجرا درآید و رضایت مسئولان و اساتید و دانشجویان واحد را در پی داشته باشد.

کارگردان نمایش «واقعه در واقعه» با بیان اینکه این نمایش، موضوعی است که شباهت جنایاتی که به نام دین در تاریخ تکرار شده‌اند را به تصویر می‌کشد، ابراز کرد: در طی روزهای اجرای نمایش، در هر روز به یک شهید از واقعه کربلا و به یک شهید از واقعه دفاع از حریم اهل بیت امام حسین(ع) اشاره می‌شود.

جلیلوند هدف اصلی این نمایش را ارتباط و ایجاد شناخت بیشتر نسبت به پاسداران زمان حال دین و پاسداران واقعه عاشورا عنوان کرد و در پایان با بیان اینکه این نمایشنامه به قلم عاشورایی محمد نانکلی نوشته شده، گفت: در اجرای این کار، ۳۰ نفر از دانشجویان به‌عنوان بازیگر و عوامل پشت صحنه همکاری کرده‌اند.
منبع:ایکنا
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان