آخرین اخبار

22. مهر 1398 - 13:56   |   کد مطلب: 36717
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در پی فعالیت سامانه ضعیف بارشی در آسمان استان، دمای هوای کمینه و بیشینه برخی از نقاط همدان بین سه تا پنج درجه سانتی گراد کاهش یافت.

محمدحسن باقری‌شکیب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگارما افزود: سامانه بارشی که از دیروز وارد استان شده بود، پس از بارش پراکنده باران در برخی از نقاط استان، ظهر امروز از سمت شرق استان خارج شد.

وی اظهار داشت: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در ساعت های میانی روز پیش بینی می شود.

باقری‌ شکیب با تاکید بر اینکه شب های همدان خُنک است، ادامه داد: در چند روز آینده و تا پایان هفته با افزایش ۲ تا سه درجه سانتیگراد، دمای هوای همدان کمی افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۲۵درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرم‌ترین و بهار با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین شهرهای استان ثبت شده‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای همدان، پنج درجه سانتیگراد و بیشینه دمای این شهر ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سامن با ۶ میلیمتر بیشترین بارش را در استان ثبت کرده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.
منبع:ایرنا
انتهای پیام

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان