آخرین اخبار

22. مهر 1398 - 14:07   |   کد مطلب: 36720
رئیس ستاد مردمی اربعین همدان:
نذورات مردمی اربعین بیشتر از سال های گذشته است
رئیس ستاد مردمی اربعین همدان گفت: حمایت های مردمی نسبت به سال قبل بیشتر شده اما از مردم تقاضا داریم برای اینکه بتوانیم خدمت رسانی بهتری به زائران داشته باشیم نذورات مالی داشته باشند.

به گزارش رودآور، سیدرضا موسوی، رئیس ستاد مردمی اربعین همدان، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه تاکنون رشد ۳ برابری حضور زائران نسبت به سال گذشته داشتیم گفت: تا امروز حدود سه میلیون نفر زائر از استان همدان عبور کردند و پیش بینی می شود این تعداد نفرات در بازه بازگشت به حدود چهار میلیون برسد.

رئیس ستاد مردمی اربعین همدان، با اشاره براینکه تعداد ۸۵ ایستگاه صلواتی در استان پذیرای زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند افزود: زائران در ۷۵ زائرسرا شب مانی دارند.

وی، از حضور ۳۵هزار نفر خادم در ایستگاه ها خبرداد و تصریح کرد: تعداد ۱۰ هزار نفر از این خادم ها به طور مستقیم خدمت رسانی می کنند و مابقی خدام در منازل و آشپزخانه ها فعال اند.

موسوی، با تاکید براینکه ۵۰ درصد تعداد خادم ها خانم هستند و برای تدارکات و ملزومات آشپزخانه فعالیت می کنند اظهار کرد: ایستگاه های  صلواتی فعال اند چون مردم پای کارهستند و اگر حمایت های مردمی نباشد مایستگاه های صلواتی بسته می شوند.

رئیس ستاد مردمی اربعین همدان، با اشاره براینکه حمایت های مردمی نسبت به سال قبل بیشتر شده گفت: حمایت ها و نذورات بیشتر اجناس است و نذورات مالی کمتر شده.

وی، با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم برای اینکه بتوانیم خدمت رسانی بهتری به زائران داشته باشیم نذورات مالی داشته باشند تصریح کرد: برای آخر هفته که بازگشت زائران بیشتر است نیاز به حمایت های بیشتری از سوی مردم داریم.

مردم می توانند نذورات مالی خود را به شماره حساب ۰۱۵۱۷۲۵۱۷۲۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۲۲۶۶ به نام ستاد مردمی اربعین واریز کنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان