آخرین اخبار

23. مهر 1398 - 7:24   |   کد مطلب: 36725
فرماندار شهرستان اسدآباد از احداث کارخانه قند و شکر در این شهرستان خبر داد و گفت: بعد از ایام اربعین کلنگ زنی این کارخانه در شهرک صنعتی اسدآباد استان همدان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام خواهد شد.

مجید درویشی در گفت‌وگو با خبرنگارما، افزود: قرار است این کارخانه توسط سرمایه گذار احداث کارخانه پودر قهوه در شهرستان اسدآباد ایجاد شود چرا که در بحث فرآورده های قهوه کارخانه احداثی قهوه برای هر یک کیلو قهوه به 6 کیلو شکر نیاز خواهد داشت و با توجه به اینکه چغندرقند یکی از مهمترین محصولات کشاورزی در دشت اسدآباد به شمار می رود و شکر یکی از نیازهای اساسی در فرآوری قهوه بوده، وجود کارخانه قند و شکر در شهرستان ضروری است.

وی با بیان اینکه با احداث و راه اندازی کارخانه قند و شکر در اسدآباد برای هر شیفت کاری به 250 نفر نیرو نیاز خواهد بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی زیرساخت های لازم برای احداث کارخانه قهوه و قند و شکر به صورت زنجیره در شهرک صنعتی شهرستان فراهم بوده و در این راستا زمینی به مساحت 5 هکتار برای این زنجیره و طرح توسعه کارخانه درنظر گرفته شده است.

درویشی اضافه کرد: در طرح توسعه کارخانه پودر قهوه سرمایه گذار طرح احداث کارخانه بیسکویت و آبنبات را نیز با استفاده از فرآوری پودر قهوه در نظر دارد و به طور قطع احداث و راه اندازی این کارخانه های زنجیره ای از نقش موثری در جهش اشتغال این شهرستان برخوردار خواهد بود.

فرماندار شهرستان اسدآباد در پایان خاطرنشان کرد: کارخانه پودر قهوه نیز بعد ایام اربعین در شهرک صنعتی شهرستان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
منبع:ایسنا

انتهای پیام

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان