آخرین اخبار

7. آذر 1398 - 15:46   |   کد مطلب: 36918
رئیس سازمان بسیج مستضعفین روستاها را مرکز و محور اصلی اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و گفت: برای حمایت از روستائیان، بسیج سازندگی طرح های متنوعی با بهره گیری از شیوه های جدید از جمله طرح همگام با کشاورز را اجرایی کرده است.

به گزارش رودآور؛ «سردار غلامرضا سلیمانی» بعدازظهر امروز در جمع اهالی روستای برفیان پس از آیین کلنگ زنی انتقال روستای جدید برفیان به منطقه ای جدید و ساخت واحدهای مسکونی این روستا، گفت: توجه به روستاها و مناطق محروم از اولویت های بسیج و سپاه است.

وی با تأید بر اینکه روستاها محور اصلی اقتصاد کشور به ویزه اقتصاد مقاومتی را تشکیل می دهند، اظهار کرد: مردم عزیز روستاها قش عظیمی در اقتصاد کشور ایف می کنند و باید رفع تنگناها و مشکلات آنان در دستور کار قرا گیرد تا شاهد زندگی و شرایط بهتری برای هم وطنانمان در این مناطق باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اهالی روستاها از محل فعالیت های کشاورزی و دامداری به اقتصاد کشور کمک می کنند و بدون تردید سطح بهره برداری از زمین و آب را می توان با شیوه های جدید و علمی بیش از پیش فراهم ساخت.

سردار سلیمانی تصرح کرد: بسیج و سپاه در تمامی عرصه ها در کنار مردم هستند به ویژه بسیج سازندگی که با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم به ویژه کشاورزان هم برنامه های متعددی دارد.

وی عنوان کرد: از جمله اقدامات مفید بسیج سازندگی در استان های مختلف، اجرای طرح همگام با کشاورز برای یاری رساندن به کشاورزان در زمینه تولید پنج محصول راهبری در اجرای این برنامه است.

زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان