آخرین اخبار

13. آذر 1398 - 18:12   |   کد مطلب: 36974
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه تا پایان روز چهارم 10 نامزد انتخاباتی ثبت‌نام خود را نهایی کردند، گفت: برای جلوگیری از طولانی شدن روند ثبت نام به توجه به احتمال حجم نامزدهای انتخاباتی، از دواطلبان می خواهیم، نام نویسی خود را به روزهای آخر، موکول نکنند.

«سیدرسول حسینی» امروز چهارشنبه در 'فت و گو با خبرنگار رودآور؛ از ثبت نام 10 داوطلب برای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخاباتی شهرستان تویسرکان در چهار روز اخیر خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام از داوطلبان تا ساعت 18 روز 16 آذر است.

وی اظهار کرد:  برای جلوگیری از طولانی شدن روند ثبت نام به توجه به احتمال حجم نامزدهای انتخاباتی، از دواطلبان می خواهیم، نام نویسی خود را به روزهای آخر، موکول نکنند.

فرماندار تویسرکان افزود: تمام تلاش ما زمینه چینی برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری واجدیدن شرایط در پای صندوق های رأی است.

حسینی در ادامه از انتخاب اعضاي هيئت اجرايي انتخابات در شهرستان تویسرکان خبر داد و تصریح کرد: امروز سیزدهم آذرماه جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان با حضور ۳۰ نفر از معتمدین محلی، اعضای اداری هیات و همچنین رئیس و اعضای هیئت نظارت شهرستان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در نهایت از بین معتمدین دعوت شده هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار تویسرکان افزود: سمیه ترکاشوند، محمد داوری، عیسی پور جبار، عبدالمجید ربیعی، مهدی کریمی، علی کاروند، اسحاق ترکاشوند و حسین فضائلی هشت عضو اصلی هیئت اجرایی انتخابات تویسرکان هستند.

زنگنه 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان