آخرین اخبار

27. آذر 1398 - 16:47   |   کد مطلب: 37002
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه نزدیک به پنج میلیارد تومان برای خریداران مبل و منبت در این شهرستان اختصاص یافته است، گفت: بدان معنا که هر خریداری می تواند از تسهیلات 15 میلیون تومانی با سود چهار درصد بهره مند شود.

«سیدرسول حسینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با بیان اینکه کیفیت و قیمت مبل و منبت تویسرکان در سراسر کشور بی نظیر است، گفت: با پیگیری های انجام شده با متولیان امر و همکاری و وحدت بین مسئولان این شهرستان بر آن هستیم از تولید داخلی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه حمایت از کارآفرینان و تولیدات کنندگان شهرستان در حوزه صنایع دستی به ویژه حوزه مبل و منبت برنامه ای است که از همان ابتدا در اولویت قرار داشت، اظهار کرد: خوشبختانه با نامه نگاری ها و پیگیری های انجام شده بالاخره برای خریداران مبل و منبت در تویسرکان نزدیک به پنج میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

فرماندار تویسرکان افزود: این بدان معناست که هر خریدار مبل و منبت در این شهرستان می تواند از تسهیلات 15 میلیون تومانی و نرخ سود چهار درصدی استفاده کند.

حسینی تصریح کرد: هر خریدار مبل و منبت از هر جای کشور می تواند در تویسرکان حضور یابد و با معرفی به صندوق کارآفرینی امید 15 میلیون تومان تسهیلات را دریافت کند و به فروشنده بدهد و بعد به مرور وام خود را پس دهد.

وی عنوان کرد: با ارائه این تسهیلات، از یک سو مردم سراسر کشورمان به راحتی می توانند از مزیت های خرید مبل در تویسرکان بهره بگیرند و از سوی دیگر این مهم زمینه معرفی مبل و منبت به ویژه منبت گلریز را بیش از پیش فراهم می سازد.

فرماندار تویسرکان تأکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی نه تنها صنعت گردشگری شهرستان را توسعه می دهد بلکه رونق اقتصادی را هم به دنبال دارد.

زنگنه

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان