آخرین اخبار

17. دى 1398 - 11:56   |   کد مطلب: 37293
امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه در آمیخته شدن خون های سرداران مقاومت، زمینه ساز وحدت بیش از پیش جبهه مقاومت شده است، گفت: پیام خیزش مردمی در مراسم تشییع حاج قاسم به دولت تنها این است نه سازش نه تسلیم نبرد با امریکا.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امروز در اجتماع بزرگ مردمی در تویسرکان، گفت: حاج قاسم سلیمانی، با شهادتش آتشی در دل ها ایجاد کرده که نه قلمی می تواند این احساس را بنویسد و نه دوربینی آن را ضبط کند.
وی اظهار کرد: سوز و داغ سردار سلیمانی ها دل ها را سوزاند، چرا که او دلش با اما حسین(ع) و ولایت گره خورد و آن اشکی که رهبر انقلاب هنگام اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید والامقام ریختند، نشان دهنده عمق این سوز و گداز بود.
امام جمعه تویسرکان افزود: سردار سپهبد سلیمانی 40 دهه از عمر با عزت خود را مجاهدانه در راه اسلام و انقلاب هزینه کرد.
 حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: سردار دل ها، حرف نمی زد، بلکه مرد عمل بود و این همه شور و اشتیاق مردم برای مراسم های تشییع و یادبود این شهید بزرگوار نشان داد که خداوند چه تاج با عظمتی را بر سر سردار گذاشته اشت.
وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در سال های خدمت خود با حقوق حداقلی زندگی می کرد و هیچ گاه حتی حق مأمورت نمی گرفت، عنوان کرد: او یک مجاهد حقیقی فی سبیل الله بود و جهانیان خوب می دانند انتقام سختی در انتظار آمریکای پلید و اسرائیل جنایتکار است.
امام جمعه تویسرکان ادامه داد: خدا خواست تا با درآمیخته شدن خون های بزرگان جبهه مقاومت در ایران و عراق، از یک سو آرامشی در این دو کشور ایجاد شود و از سویی دیگر وحدت بین آزادیخواهان جهان بیش از پیش در جهان جلوه کند.
حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه عده ای اندک و نالایق به خیال خام خود نامه می نویسند که انتقام گرفته نشود، تأکید کرد: اینان از اسلام و قرآن به دور هستند و پیام این حضور حماسی مردم به این عده اندک خودفروخته، دنیا پرست و مسئولان ترسو این است که نه سازش، نه تسلیم انتقام انتقام.
وی با استناد به آیات قرآن مبنی بر اینکه در برابر دشنان اسلام نباید هرگز نرمش و سستی در وجود مسلمانان شکل بگیرید، اظهار کرد: پیام این خیزش بزرگ مردمی در مراسم های گرامیداشت سردار شهید سبپهبد سلیمانی به دولت این است؛ نه ساز نه تسلیم نبرد با آمریکا.
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه همان گونه که شهید سلیمانی وعده داده بود اضمحلال امریکا نزدیک است، گفت: امروز فرماندهان دلیر جبهه مقاومت چه در ایران و عراق و چه در لبنان و سوریه با جهانی شدن شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل یک صدا می گویند ما انتقام سختی از استکبار جهانی می گیریم.
حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: به زودی این ستمکاران زمان را باید در زباله دان های تاریخ جستجو کنیم.
وی درباره اینکه چرا همه ملت های آزادیخواه جهان به ویژه مردم ایران اسلامی از شهادت حاج قاسم متأثر شدند، گفت: این بی اختیار گریه کردن ها در غم شهادت سردار دل ها، همه به دلیل گره خوردن دل شهید سلیمانی با امام زمان(عج) است و نشان می دهد جامعه ما لیاقت ظهور پیدا کرده است.
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان