آخرین اخبار

17. دى 1398 - 13:47   |   کد مطلب: 37295
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ‌در پیامی از حضور بی نظیر مردم شهید پرور این شهرستان در مراسم یادبود شهید قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش رودآور، صبح امروز در حضوری کم نظیر و بی سابقه مردم ولایی و شهیدپرور تویسرکان درمراسم گرامیداشت سیدالشهدای مقاومت، ایستادگی و صلابت خود در برابر دنیای کفر را همچون دیگر مردم ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

از این رو «سرهنگ مرتضی سیاهوشی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در پیامی تقدیر و قدردانی خود را از این حضور کم سابقه اعلام کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الراحمن الرحیم 

ولا تهنوا ولا تحزنوا و انتم الاعلون 

امروز خیابان های اصلی تویسرکان مملو از اقشار مختلف مردم برای قدردانی از خدمات و زحمات مخلصانه سردار دل ها، مالک اشتر علی زمان، سیدالشهدای مقاومت، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

حضور پر شور و شعور آحاد مردم در این مراسم، فصل جدیدی از اتحاد و همبستگی آنان را رقم زده است.
همه آمده بودند تا در مراسم یادبود شهید سلیمانی حضور داشته باشند و خشم و انزجار خود را از امریکای جنایتکار به نمایش بگذارند و بار دیگر با رهبر و شهدا تجدید پیمان کنند.

بنابراین به پاس آنچه که امروز مردم تویسرکان در مراسم یادبود سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس و دیگر یاران شهیدشان خلق کردند، صمیمانه از اعماق جان از آنان قدردانی کرده و سپاسگزاریم.

باشد که روزی پرچم انقلاب اسلامی که به برکت خون شهدای انقلاب و اسلام برافراشته شده است، همراه با پرچم سرخ حسینی و تشیع علوی به دست صاحب عصر و زمان مهدی موعود(عج) برسد.

خداوند عزوجل عزت ولایتمداری، سرباز وطن بودن و حرکت در مسیر شهدا را به همه ملت ایران عطا کند.ان شاءالله
مرتضی سیاهوشی 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان