آخرین اخبار

25. دى 1398 - 13:54   |   کد مطلب: 37358
استاندار همدان گفت: نرخ شیوع اعتیاد در استان همدان ۵۰ درصد کمتر از میانگین کشوری است.

به گزارش  رودآور به نقل از مهر، سید سعید شاهرخی شامگاه سه شنبه در جلسه با معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: نرخ شیوع اعتیاد در همدان ۵۰ درصد کمتر از میانگین کشوری است.

وی با بیان اینکه در استان همدان انسجام و وفاق خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد، گفت: در برخورد با خرده فروش‌ها اقدامات جدی صورت گرفته است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه استان همدان و شهر همدان عاری از معتاد متجاهر است، اضافه کرد: مراکز ماده ۱۶ ستاد مبارزه با مواد مخدر بسیار جدی مورد حمایت قرار می‌گیرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در حوزه پیشگیری و مبارزه و درمان با محوریت معاونت سیاسی برنامه‌های خوبی در حال اجرا است، افزود: مواد مخدر تهدیدی بزرگ برای دنیا محسوب می‌شود و عملکرد نیروی انتظامی در مبارزه و کشف مواد مخدر قابل قبول است.

وی با تاکید بر اینکه باید ارتقا کمی و کیفی گلوگاه شهید زارعی از نظر زیر ساخت‌ها و امکانات مورد نیاز مورد توجه قرار بگیرد، افزود: نرخ شیوع اعتیاد در استان همدان ۵۰ درصد کمتر از میانگین کشوری است.

شاهرخی گفت: میانگین کشوری نرخ شیوع اعتیاد ۵.۴ درصد و استان همدان ۲.۹ درصد است.

وی با بیان اینکه همدان در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال گذشته رتبه اول کشور را داشته است، افزود: تثبیت و کاهش نرخ شیوع اعتیاد از اولویت‌های استان همدان است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان