آخرین اخبار

28. دى 1398 - 9:00   |   کد مطلب: 37384
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تویسرکان از راه اندازی سامانه نوبت دهی بیمارستان ولیعصر(عج) تا پایان امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: پیگیر هستیم تا پس از راه اندازی بیمارستان جدید تویسرکان که به نام شهید قاسم سلیمانی مزین شده، در ابتدا بخش های غیر اورژانسی به این بیمارستان منتقل شود.

به گزارش رودآور؛ صبح امروز در مراسمی با تودیع و تقدیر از  زحمات مهران بیگلری، سید ابراهیم طواف زاده حقی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان معرفی شد.

در این مراسم مریم زین العابدینی, معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تویسرکان گفت: تجهیز و راه اندازی بیمارستان جدید این شهرستان مسئله و اولویت اصلی است که باید در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: از سویی دیگر برطرف شدن بهره مندی از متخصصان حوزه پزشکی و رفع مشکل نوبت دهی کیلینک درمانی باید در دستور کار مسئولان بهداشت و درمان شهرستان قرار گیرد.

«مهران بیگلری» مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان تویسرکان نیز گفت: در سه سال گذشته با همیاری و همکاری مسئولان شهرستان بیمارستان ولیعصر(عج) که بیمارستان قدیمی است را به طور کامل بازسازی کنیم.

وی از بازسازی  14 خانه بهداشت وهفت مرکز سلامت در این مدت خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر برای بیمارستان جدید الاحداث این شهرستان نیز پنج میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده است.

«سید ابراهیم طواف زاده حقی» سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان  نیز گفت: بر این مطلب تأکید داریم که سامانه نوبت دهی بیمارستان ولیعصر(عج) تا پایان سال ایجاد شود.

وی اظهار کرد: پیگیر هستیم تا پس از راه اندازی بیمارستان جدید تویسرکان که به نام شهید قاسم سلیمانی مزین شده است، در ابتدا بخش های غیر اورژانسی از جمله بخش داخلی و روانپزشکی به این بیمارستان منتقل شود.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان