آخرین اخبار

28. دى 1398 - 14:52   |   کد مطلب: 37388
فرماندار تویسرکان گفت: در صورت عدم همکاری بانک ها در ارائه تسهیلات به متقاضیان دستگاه های حمایتی تا یک ماه دیگر بودجه تعریف شده به استان باز می گردد.

به گزارش رودآور؛ «سید رسول حسینی» بعدازظهر امروز در نشست بررسی مشکلات تسهیلات پرداختی به دستگاه های حمایتی، گفت: ارتباط بین بانک ها، صاحبان سرمایه و دستگاه های اجرایی ضعیف است.

وی با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر بانک ها و متولیان دستگاه های اجرایی با سرمایه گذاران، اظهار کرد: باید پرونده های  موجود در سه روز آینده از سوی بانک ها و دستگاه های مربوطه بررسی و در نهایت راهکاری مناسب توسط بانک در راستای تسریع در پرداخت تسهیلات ارائه شود.

فرماندار تویسرکان افزود: پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی و دامداری به طور عمده با نرخ سود چهار درصد بوده است که خود نکته قابل تقدیری برای حمایت از فرصت های شغلی در این شهرستان محسوب می شود.

حسینی عنوان کرد: با این وجود نارضایتی و گلایه مندی هایی که به طور عمده در سخت گیری در ضمانت هاست به گوش می رسد.

وی تأکید کرد: در این گونه موارد بانک ها مؤظف هستند با رعایت کامل قانون، انعطاف پذیر هم باشند تا سرمایه گذار برای دریافت تسهیلات با مشکل مواجه نشود.

فرماندار تویسرکان در ادامه اظهار کرد: در صورت عدم همکاری بانک ها در ارائه تسهیلات به متقاضیان دستگاه های حمایتی تا یک ماه دیگر بودجه تعریف شده به استان باز می گردد.

حسینی تصریح کرد: اگر بانک ها در راستی آزمایی تسهیلات پرداختی خود متولیان امر را همراهی نکنند، به طور قطع مسئله را با حضور مدیران عامل استانی حل می کنیم.

وی همچنین با اعلام اینکه خوشبختانه با وجود تحریم ها و تهدیدهای دشمنان واحد تولیدی تعطیل شده در تویسرکان وجود ندارد، گفت: با این حال شهرک های صنعتی این شهرستان پاسخگوی سرمایه گذاران خود نیستند که باید برای این مهم، هم راهکاری اندیشیده شود.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان