آخرین اخبار

28. دى 1398 - 12:17   |   کد مطلب: 37394
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد
اجرای طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» در استان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» در استان همدان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، محسن جهانشیر صبح شنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» در استان همدان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» در راستای توسعه ورزش‌های همگانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح در ۳ مرحله و همزمان با سراسر کشور از یکم بهمن ماه تا ۲۰ فروردین سال آینده در شهرستان‌های استان همدان برگزار می‌شود، اضافه کرد: توجه به سلامت و نشاط عمومی جامعه در صدر برنامه‌های ورزش و جوانان استان همدان قرار دارد.

وی با بیان اینکه این طرح در ۲ بخش مشارکت جمعی و جشنواره نشاط خانوادگی برنامه ریزی شده است، گفت: طرح ملی «فجر تا نوروز» برای توسعه ورزش‌های همگانی در همه شهرستان‌ها طراحی شده است.

جهانشیر با تاکید بر اینکه رسالت ورزش استان همدان در حوزه همگانی گسترش سلامت و تندرستی در بین آحاد جامعه همراه با نشاط و شادابی است، افزود: توسعه ورزش همگانی به صورت متوازن در شهرستان‌های استان همدان مدنظر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های ورزشی متنوع در این طرح ملی مدنظر قرار دارد، اظهار داشت: جایگاه ورزش همگانی در سبد خانوار مردم استان همدان مناسب نیست که باید با اجرای این برنامه‌ها جایگاه آن را ارتقا داد.

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد از مردم همدان در برنامه‌های ورزش همگانی مشارکت دارند، گفت: کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان برای ایام‌الله دهه فجر برنامه‌ریزی مناسبی انجام خواهد داد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان