آخرین اخبار

29. دى 1398 - 11:56   |   کد مطلب: 37397
مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه راویتگری رسانه های انقلابی در تبیین شهادت سردار دل ها بی نظیر بود و رسانه ای شدن مردم، بستری استثنایی برای شکست امپراطوری رسانه ای صهیونیسم شد، گفت: راه، مکتب و مدرسه درس آموز شهدای مقاومت؛ سه کلید واژه رهبری برای روشن کردن مسیر انقلاب برای رسانه ها و مردم بود.

«حسین ربیعی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تاریخی 27 دی ماه، گفت: به طور معمول حضور رهبر انقلاب در نمازجمعه ها و ایراد خطبه های تاریخ ساز، همواره بیانگر مطالب راهگشا و راهبردی نظام بوده است.

وی با بیان اینکه جنگ پیش روی امروز جنگ سخت نیست، بلکه جنگ روایت هاست، اظهار کرد: روایتگری و تحلیل روایت آن هم به صورت صریح و سریع موضوعی است که اهمیت بسیار بالایی در جنگ روایت ها دارد.

*راویتگری رسانه های انقلابی در تبیین شهادت سردار دل ها بی نظیر بود

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان افزود: روایتگری رسانه های ایرانی در مسئله به شهادت رسیدن سپهبد حاج قاسم سلیمانی در هفته نخست عالی و بی نظیر بود، اما در هفته های بعد به دلیل ایجاد حواشی از سوی معاندین نظام توسط یک جنگ روانی به پا شده می رفت اصل مکتب و راه سردار دل ها به حاشیه رود.

ربیعی تصریح کرد: رهبر انقلاب در خطبه های تاریخ ساز نماز جمعه گذشته، دو روز تشییع پیکر مطهر حاج قاسم و واکنش قدرتمندانه انتقام موشکی را جزء ایام الله برشمردند.

* ایام اللهی که باید بیشتر برای مردم تبیین شوند

وی عنوان کرد: گرچه رسانه های ما به هر دوی این مصادیق پرداختند، اما هنوز آن گونه که باید و شاید بزرگی حضور چند ده میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی و مراسم های باشکوه گرامیداشت آن شهید بزرگوار در سراسر کشور و نیز اهمیت نابودی پایگاه امریکایی عین الاسد تبیین نشده است.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان ادامه داد: رهبر انقلاب بر این موضوع تأکید داشتند که آن حضور بی نظیر و بی سابقه مردم در تشییع پیکر مطهر سیدالشهدای مقاومت، تجدید بیعت مردم با آرمان های اسلامی و انقلابی است که اکثریت ایرانیان بر آن تأکید دارند.

*رسوایی امریکا از برکات خون به ناحق ریخته شده شهید سلیمانی بود

ربیعی با بیان اینکه در استان همدان نیز حضور بی نظیر مردم در مراسم های گرامیداشت سردار دل ها بی سابقه بود، گفت: امروز وظیفه رسانه ها به ویژه رسانه های انقلابی این است تا برای همگان ریشه های این دلدادگی و عشق بازی مردم با شهدای مقاومت را بهتر و ماسب تر تبیین کنند.

وی  همچنین اظهار کرد: به گفته رهبر انقلاب رسوایی امریکا و آن حضور بی نظیر از ثمرات و برکات خون پاک شهید سلیمانی و اخلاص و مجاهدت های آن شهید بزرگوار بود و می طلب رسانه ها نیز در نشان دادن اخلاص، تبعیت پذیری و ولایتمداری محض حاج قاسم ورودی جدی داشته باشند.

* راه، مکتب و مدرسه درس آموز شهدای مقاومت؛ سه کلید واژه رهبری برای روشن کردن مسیر انقلاب

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان افزود: رهبر انقلاب شهادت دو سردار رشید اسلام سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس با یکدیگر را در حقیقت راه، مکتب و مدرسه درس آموز برای ما برشمردند، سه کلید واژه مهم و سرشار از معارفی عمیق که باید رسانه های انقلابی به آن بپردازند.

*سپاه قدس؛ مجموعه ای با خصوصیات ولایی و انسانی، که بلاگردان مقدسات اسلام است

ربیعی با استناد به سخنان رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه 27 دی ماه مبنی بر اینه سپاه قدس، یک نهاد انسانی است و نه یک نهاد سازمانی و اداری، گفت: در تعریف کدواژه های رهبری سپاه قدس، یک نیروی مردمی است که هرجا به آن نیاز باشد قدرتمندانه حضور می یابد، کرامت مستضعفین را حفظ می کند و یک مجموعه با خصوصیات ولایی و انسانی که بلاگردان مقدسات اسلام و انقلاب است.

وی عنوان کرد: در حقیقت رهبر انقلاب سپاه قدس را این گونه انسان هایی شریف و پاسدار حق تعریف می کند آن هم در برابر تعریف غلط نظام سلطه و استکبار جهانی که سپاه را یک نیروی تروریستی می خواند.

*نظام سلطه پروش دهنده تروریست های جهان است

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان تصریح کرد: از آنجا که سپاه قدس نیرویی در برابر زیاده خواهی های مستکبرین در منطقه است و آنان را با چالش جدی مواجه کرده، نظام سلطه به با دروغ های بزرگ به دنبال تشویش اذهان عموم در جهان است، در حالی که همین دشمنان اسلام خود پرورش دهنده ترویست های دنیا از جمله تکفیری داعشی هستند.

*ضرورت بازگو کردن خدمات همه جانبه سپاه قدس برای مردم

ربیعی با تأکید بر اینکه سپاه قدس از جمله سردار شهید سلیمانی منشاء خدمات بسیار در منطقه هستند، عنوان کرد: یکی از کارهای رسانه های انقلابی این است که امروز بدانند مبارزه با داعش و حذف دیگر تروریست ها تنها کار بزرگانی همچون سرار سلیمانی ها نیست، بلکه سپاه قدس خدمات ارزنده و شایسته دیگری هم ارائه داده که باید آن دست خدمات هم برای مردم بازگو شود.

*مشهود بودن شکست امپراطوری رسانه ای صهیونیستی ـ امریکایی در جریان شهادت حاج قاسم

وی همچنین به شکست امپراطوری رسانه ای صهیونیسم در کلام رهبری اشاره کرد و افزود: تمام تلاش رسانه های دشمنان به ویژه صهیونیستی ـ امریکایی بر آن بود که شهادت حاج قاسم را به حاشیه بکشانند و نظام سلطه حتی ده ها هزار پیچ و اکانت در فضای ایسنتاگرام و توییتر را مسدود کردند تا به خیال خام خود جریان رسانه ای و انتقال مفاهیم حاج قاسم را متوقف کنند که موفق نشدند.

*رسانه ای شدن ملت ایران، ظرفیتی استثنایی برای شکست امپراطوری رسانه ای صهیونیسم

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان تصریح کرد: عدم موفقیت دشمن به دلیل آن بود که مردم ایران خودشان رسانه شدند و این یک ظرفیت استثنایی است که ما می توانیم با تکیه بر ظرفیت مردمی، امپراطوری رسانه ای صهیونیسم را شکست دهیم.

ربیعی تصریح کرد: البته بهره گیری از از ظرفیت مراقبت ها وملزوماتی هم می خواهد تا گرفتار تاکتیک ها و عملیات های روانی و فریب های رسانه ای دشمنان نشویم.

وی در ادامه با ابراز همدردی با خانواده های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی، گفت: به شهادت رسیدن هم وطنان عزیز، حادثه بسیار تلخی بود، اما برای روزهایی فریب خوردگان داخلی با رسانه های معاند و دشمنان نظام همسو شدند و با دروغ و فریبکاری به دنبال به حاشیه بردن یوم الله های این دو هفته بودند.

*هوشیاری و تیزبینی خانواده های شهدای سانحه هواپیمایی اوکراینی، آتش فتنه دشمنان را خاموش کرد

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان اظهار کرد: خانواده های همین شهدا در نقاط مختلف کشورمان اعلام کردند که از نظام حمایت می کنند و با هوشیاری و تیزبینی آنان، حاشیه های ایجاد شده توسط دشمنان نابود شد.

ربیعی گفت: همین حرف های به وقت و صریح خانواده های شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی،  نقشه های شوم نظام سلطه را نقش بر آب کرد و آنان اجازه ندادند برخی با سوء استفاده از شهدایشان آب به اسیاب دشمن بریزند.

*حواسمان در جنگ رسانه ای دشمن به روایت های دروغین باشد

وی تأکید کرد: در این گونه فضاها هم رسانه ها و هم ما مردم باید مراقبت کنیم که هر لحظه استکبار در جنگ همه جانبه ای که بستر رسانه ای دارد می خواهد روایت خود را غالب کند و اینجا تنها هوشیاری ما را می طلب که فریب روایت های دروغین دشمنان را نخوریم.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان عنوان کرد: در آن حادثه تلخ می بایست تا دستگاه های متولی پیگیر شوند که البته هستند و تحقیقات خود را پس باز به نتیجه رسیدن به مردم اطلاع رسانی کنند تا دشمنان از خلاء خوراک خبری رسانه ای بهره ای سوء نبرند و روایت های دروغین خود را بر مردم ما تحمیل نکنند.

*سخنرانی تاریخ ساز رهبری، مسیر واقعی شهادت حاج قاسم را در جایگاه خود حفظ کرد

ربیعی افزود: با سخنرانی تاریخی رهبر انقلاب در جمعه ای که گذشت آن مسیر واقعی که می رفت از آن غفلت شود، مدبرانه مدیریت شد و در جایگاه اصلی خود قرار گرفت.

*تقارن چهلم سیدالشهدای مقاومت و 22 بهمن، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب خواهد بود

وی همچنین به تقارن چهلم سیدالشهدای مقاومت با پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی رژیم منحوس پهلوی اشاره کرد و گفت: بی تردید این تقارن نقظه عطفی برای نظام است و مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری قیامتی تماشایی به پا می کنند و ثمره آن را در حضور پرشور خود در انتخابات بیشتر نشان می دهند.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالحسین استان همدان تأکید کرد: اینجاست که درایت و تیزهوشی رسانه های انقلابی در اتخاذ واکنش های به موقع و مطمئن و ارائه این عظمت های نظام، دشمنان را به زانو در می آورد.

زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان