آخرین اخبار

8. بهمن 1398 - 19:12   |   کد مطلب: 37474
مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان از اجرای ۴۱۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در دهه فجر خبر داد و گفت: هفت پروژه ورزشی استان همدان با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش رودآور؛ محسن جهانشیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به ویژه‌ برنامه‌های دهه مبارک فجر اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان اظهار کرد: استان همدان در دو بخش برنامه‌های ویژه خود را برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: ۴۱۰ برنامه تدوین شده که از این بین ۳۳۰ برنامه ورزشی، ۷۰ برنامه فرهنگی ویژه حوزه جوانان و ۱۰ برنامه شاخص مشترک نیز است.

مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان بیان کرد: این برنامه‌ها از روز ۱۰ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۴ بهمن ادامه خواهد داشت که خوشبختانه روز هفدهم این ماه نیز میزبان مقام عالی وزارت در استان همدان خواهیم بود.

وی از افتتاح هفت پروژه ورزشی در این دهه فجر خبر داد و افزود: پروژه استخر مریانج، زمین چمن اسدآباد، زمین چمن روستای علیصدر، زمین چمن روستای آجین ،سالن روستای سیمین ،هتل وندیک همدان، سالن روستای ینگی‌کند، پروژه‌هایی هستند که در این ایام به بهره‌برداری خواهند رسید.

جهانشیر بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها در مجموع حدود ۱۰ هزار متر مربع فضای ورزشی به سرانه فضای ورزشی استان اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سرانه ورزشی استان همدان ۶۲ دهم درصد است که با افتتاح این پروژه‌ها یک صدم درصد به آن اضافه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همه این پروژه‌ها با دستان وزیر ورزش افتتاح خواهند شد و همچنین وی در سفر یک روزه خود از دو پروژه ورزشگاه ملایر و استخر سرپوشیده شهرستان اسدآباد نیز بازدید خواهند کرد.

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر می‌توان به رژه نمادین کاروان موتورسواران واتومبیل‌رانان همدان در روز 12 بهمن در سطح شهر اشاره کرد.

جهانشیر از برگزاری مراسم تقدیر از ۴۱ مدیر جوان انقلابی خبر داد و افزود: این تعداد مدیر جوان شناسایی شده‌اند که در روز ۱۵ بهمن‌ماه طی مراسمی از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت تلاقی این دهه مبارک و جشنواره گردشگری «ایران باشکوه» با اداره کل میراث فرهنگی استان تفاهمنامه‌ای منعقد شده تا ورزش های زمستانی همدان را بهتر معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان