آخرین اخبار

27. بهمن 1398 - 14:45   |   کد مطلب: 37621
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان گفت: سیاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، وحدت حداکثری است به‌همین دلیل نیز هیچ‌گونه تفرقه‌ای را نمی‌پسندیم.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، محمدرضا غلامی پاک ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نقش بی‌بدیل مردم در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما توانستیم پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در پروژه انتقام سخت با حمله به پایگاه نظامی عین الاسد نخستین سیلی را به استکبار جهانی و آمریکا بزنیم اتفاقی از زمان پایان جنگ جهانی دوم تاکنون بی‌نظیر بوده است.

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن که سبب نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان شد را دومین سیلی محکم ملت ایران به آمریکا دانست و افزود: سومین سیلی مردم ایران به آمریکا نیز به لطف خدای متعال در دوم اسفندماه و با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی محقق می‌شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان بیان کرد: ما باید با انتخاب افراد کارآمد، با بصیرت، شجاع و انقلابی در نخستین انتخابات خود در گام دوم انقلاب اتفاق مهمی را در این برهه از تاریخ رقم بزنیم.

 

وی با تشریح ساختار و سازوکار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان عنوان کرد: پس از شکل‌گیری این ائتلاف و برگزاری نخستین مجمع عمومی، ما از همه نامزدهایی که خودشان را انقلابی دانسته و مایل بودند در سازوکار شورای ائتلاف قرار گیرند دعوت به ثبت‌نام کردیم.

غلامی پاک با بیان اینکه 30 نفر از نامزدهای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله اول انتخاب‌شده و در نهایت 12 نفر به مجمع عمومی دوم راه یافتند گفت: از این 12 نفر نیز در دومین مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان 6 نفر برگزیده شدند.

وی با اشاره به اینکه در آخرین مرحله و با انجام نظرسنجی‌های رسمی و معتبر افراد نهایی برای انتخابات به‌اندازه ظرفیت هر شهرستان در مجلس انتخاب شدند ابراز کرد: در همدان حاجی‌بابایی و نباتی، در ملایر آزادیخواه و بیگی‌نژاد، در تویسرکان مفتح، در نهاوند بهرام‌نیا، در بهار و کبودراهنگ عیسی جعفری و در رزن سلطانی صبور به‌عنوان کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان همدان معرفی شدند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان تصریح کرد: تنها حوزه انتخابیه اسدآباد به‌دلیل اینکه رقابت متفرقی وجود ندارد یعنی هر دو کاندیدای موجود انقلابی هستند شورا ترجیح داد در این شهرستان کاندیدایی را معرفی نکند و هر کدام از آنها که بتوانند به مجلس راه یابند نماینده شورای ائتلاف خواهند بود.

وی همچنین خطاب به دیگر کاندیداهایی که در  مرحله قبلی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب معرفی‌شده بودند نیز گفت: ما از افرادی که به ائتلاف مراجعه کرده و پذیرفتند در نهایت به نفع جبهه انقلاب کناره‌گیری کنند دعوت می‌کنیم ظرف امروز و فردا این تعهد خود را عملی کرده و انصراف خود را اعلام کنند.

غلامی پاک با تأکید بر اینکه ما در تلاشیم با انسجام نیروهای انقلاب در انتخابات پیش رو نتیجه خوبی را به‌دست آوریم، ابراز کرد: سیاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، وحدت حداکثری است به‌همین دلیل نیز هیچ‌گونه تفرقه‌ای را نمی‌پسندیم.

وی با بیان اینکه به همه کاندیداها توصیه می‎کنیم رعایت اصول اخلاقی را کرده و از تخریب دیگران پرهیز کنند اظهار داشت: نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس حتماً توجه داشته باشند که هزینه‌های تبلیغاتی‌شان شفاف و معقول باشد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان از مردم نیز درخواست کرد از رأی دادن به افرادی که برای راه‌یابی به مجلس هزینه‌های گزاف و غیرمعمول می‌کنند خودداری کنند چرا که  این افراد در تلاش‌اند با استفاده از شرایط کنونی جامعه به‌ویژه اقشار محروم جامعه با خریدن رأی و دیگر اقدامات به مجلس راه یابند.

وی توجه به جوانان و میدان دادن به آنها را از دیگر برنامه‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان در این دوره از انتخابات برشمرد و گفت: تلاش کردیم در بین نامزدهای معرفی‌شده جوانان نیز سهمی داشته باشند تا این‌گونه هم در آینده بتوانیم از ظرفیت آنها برای مسئولیت‌های دیگر استفاده کنیم و هم اینکه منویات مقام معظم رهبری را در این‌ باره محقق سازیم.

غلامی پاک با تأکید بر اینکه لیست ارائه‌ شده از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حاصل تلاش 6 ماهه نخبگان استان است، افزود: از مردم می‌خواهیم به این لیست که در آن تلاش شده افراد اصلح برای نمایندگی مجلس معرفی شوند، اعتماد کرده و رأی دهند تا این‌گونه شاهد مجلسی انقلابی، استکبارستیز و کارآمد باشیم.

وی درباره اعتراض برخی افراد به نماینده شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ نیز بیان کرد: در این حوزه برخی افراد انتظار داشتند کاندیدای معرفی‌شده از بهار باشد نه کبودراهنگ در حالی‌ که نتیجه انتخابات مجمع این نبود به همین دلیل نیز ناراحت هستند موضوعی که ازنظر ما باروحیه انقلابی گری قبل توجیه نیست.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان  بابیان اینکه سازوکار شورا احترام به رأی مردم است، افزود: هدف ما وحدت و انسجام نیروهای انقلابی و معرفی فرد منتخب مردم بود تلاشی که نتیجه آن در انتخابات معلوم می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در انتخابات نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان 84 شاخصی که رهبری بیان کرده بودند را ملاک ارزیابی افراد قراردادیم، مطرح کرد: اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب اسلامی، تبعیت از ولایت، شجاعت، استکبارستیزی، عدم گرایش به مسائل مادی، شفافیت، موضع صریح داشتن و غیره ازجمله این ملاک‌هاست.

غلامی پاک در واکنش به این سؤال که اگر نامزدهای معرفی‌شده در دومین مجمع ائتلاف نیروهای انقلاب طبق تعهدشان تا فردا کناره‌گیری کنند چه اتفاقی رخ می‌دهد نیز بیان کرد: ما تعهدی که امضا کرده‌اند را رسانه‌ای می‌کنیم تا مردم در جریان موضوع قرار گیرند و بدانند فردیکه امروز به تعهد خود عمل نمی‌کند به رأی مردم نیز متعهد نخواهد ماند.

وی درباره سازوکار رصد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخابات نیز عنوان کرد: ما عملکرد نامزدهای خود را در سطح استان توسط کمیته‌های ویژه رصد کرده و نکات لازم را اعلام می‌کنیم و اگر تخلفی را مشاهده کنیم بدون در نظر گرفتن مصلحت، آن را به شورای نگهبان گزارش می‌کنیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان همدان تصریح کرد: پس از انتخابات نیز رصد اقدامات و عملکرد نامزدهای راه‌یافته به مجلس را بررسی کرده و درباره آرایی که می‌دهند از آنها توضیح می‌خواهیم تا متناسب با آن اقدام کنیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان