آخرین اخبار

12. فروردين 1399 - 10:05   |   کد مطلب: 37949
فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه شهروندان برای روز طبیعت برنامه‌ریزی سفر نکنند، گفت: همه ما 13 بدر امسال با شعار ماندن در خانه این روز را سپری می کنیم، چرا که که تمامی تفرجگاه ها، پارک‌ها، و نقاط و مراکزی که حالت تجمعی دارند، برای حفظ سلامت و جان مردم بسته است.

«سید رسول حسینی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ در آستانه سیزدهم فروردین ماه، روز طبیعت، گفت: هر ساله رسم بر آن است که در این روز ایرانیان برای تعطیلات پایانی نوروز و حضور در طبیعت برنامه ریزی می کنند اما در سال جاری با توجه به شیوع و گسترش کرونا ویروس می طلب تا همشهریان تویسرکانی برای حفظ سلامت خود در خانه بمانند.
وی با تأکید بر اینکه همشهریان نباید برای این روز هیچ گونه برنامه ریزی داشته باشند، اظهار کرد: امسال باید 13 بدر را در خانه سپری کنیم چرا که تمامی تفرجگاه ها، پارک‌ها، و نقاط و مراکزی که احتمال تجمع در آن مکان ها وجود دارد، به منظور مقابله با کرونا و تنها برای حفظ سلامت و جان مردم تعطیل و بسته شده است.
فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه مردم می توانند با در خانه ماندن به مدافعان سلامت کمک کنند، افزود: بی تردید مشارکت اجتماعی و پذیرفتن این مسئولیت در قبال سلامت یکدیگر را باید بیش از پیش جدی بگیریم. 
حسینی همچنین عنوان کرد: همه می دانند که اقدامات پیشگیرانه کمترین هزینه مالی و جانی را دارد، از این رو برای ریشه کنی کرونا با خود مراقبتی و عدم حضور در اجتماع و ماندن در خانه باید این هزینه ها را به حداقل برسانیم.
 فاطیما
انتهای پیام/
 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان