آخرین اخبار

14. فروردين 1399 - 8:59   |   کد مطلب: 37963
فرماندار تویسرکان گفت: اجرای "طرح فاصله گذاری اجتماعی وکمپین_در_خانه_بمانیم در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین(روز طبیعت) از همکاری و همراهی مردم فهیم شهرستان که نشان از آگاهی و فرهنگ غنی مردمان این دیار است.

به گزارش رودآور؛ «سید رسول حسینی» در جمع خبرنگاران گفت: تا کنون ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس(کووید ۱۹) شهرستان در راستای قطع زنجیره انتقال این بیماری تدابیر و تمهیدات خاصی اتخاذ شده که اگر همکاری و همراهی مردم عزیز شهرستان نباشد نتایج رضایت بخشی حاصل نمی شد.

 وی  با اشاره به اجرای "طرح فاصله گذاری اجتماعی وکمپین_در_خانه_بمانیم در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین(روز طبیعت) از همکاری و همراهی مردم فهیم شهرستان که نشان از آگاهی و فرهنگ غنی مردمان این دیار است، صمیمانه تقدیر و تشکر نمود. و ابراز امیدواری کرد این انسجام، هماهنگی و همراهی با تصمیمات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس تا قطع کامل زنجیره انتقال این بیماری ادامه یابد.

 فرماندار تویسرکان اظهار داشت: هرچند از زمان شیوع بیماری کرونا کسب و کار و شرایط زندگی مردم با مشکلاتی مواجه شده است اما در شرایط کنونی جامعه، حفظ سلامتی خانواده ها و شهروندان اولویت اول دولت بوده و ما نیز در جهت رفع مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. 

حسینی کنترل و پیشگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان را در مقایسه با دیگر مناطق مناسب ارزیابی کرد و برچیدن این بیماری منحوس و تبدیل شهرستان به عنوان الگویی موفق در این زمینه را منوط به مشارکت صد در صدی و رعایت اصول بهداشتی فرد فرد آحاد جامعه دانست و با اشاره به آغاز فصل بهار  از مردم و شهروندان خواست همچنان از حضور در طبیعت به منظور تفریح و گردش تا دستیابی به شرایط عادی خودداری نمایند.

سید رسول حسینی در پایان اضافه نمود: تلاش ها و زحمات شبانه روزی مدیران ،پزشکان و کادر درمانی ،اعضاء شورای تامین ،شهرداری ،مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان عزیز شهرستان در راستای حفظ سلامتی مردم شهرستان  قابل تحسین و تقدیر است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان