آخرین اخبار

19. فروردين 1399 - 18:53   |   کد مطلب: 38006
موج همدلی برای رهایی از کرونا با گام های استوار بسیجیان تویسرکانی؛
توزیع 1500 بسته بهداشتی و 200 بسته معیشتی بین نیازمندان در روزگار کرونایی+تصاویر
موج همدلی و مهربانی برای گذر از بحران کرونا و توزیع اقلام بهداشتی و یا معیشتی مورد نیاز بین محرومان در سطح روستاها توسط گام های استوار بسیجیان شکل گرفته و صدایی که در این هیاهوها می گوش می رسد چیزی نیست جزء آن که فرجی در راه است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ گذر از روزگار کرونایی با همه سختی هایش را می توان از منظری دیگر مشاهده کرد، موج همدلی، همبستگی، مهربانی و احساس مسئولیت آحاد مردم در قبال یکدیگر این روزها بیش از پیش مثال زدنی است و یکی از پایه های اصلی این وحدت آفرینی برای عبور از بحران ویروس منحوس کرونا، حضور همیشگی بسیجیان در صحنه برای کمک رسانی به مردم است.

* موج همدلی برای رهایی از کرونا با گام های استوار بسیجیان

زمانی که قرار است به مردم در هر سطحی خدمت رسانی شود این تفکر بسیجی و نفوذ آن به لایه لایه های صدر تا زیرین جامعه است که به میدان عمل می آید.گاهی بسیج جامعه پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا جانفشانی می کند، گاهی دیگر بانوان بسیجی به دوخت ماسک و تهیه بسته های بهداشتی روی می آورند و اما نیروهای انقلابی در بسیج محلات هم هستند که همچون سایر اقشار این ارگان مردمی در عرصه های متعددی از جمله، تهیه بسته های معیشتی و حمایتی  برای خانواده های نیازمند، ضدعفونی کردن معابر و امکان عمومی و نیز تولید ماسک آستین های همت خود را بالا زده اند و یا علی گویان گام های خود را برای شکست کرونا استوار می کنند.

* توزیع 200 بسته معیشتی بین نیازمندان در روزگار کرونایی

در این باره «مهدی دارایی» فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با گرامیداشت اعیاد شعبانیه به بیان اقدامات اخیر بسیجیان در این حوزه برای مقابله با کرونا پرداخت و گفت: این روزها با توجه به این که اقشار آسیب پذیر جامعه بیش از همیشه نیازمند همیاری مردمی هستند، سعی بر آن شد تا با همکاری خیران در حدود ۲۰۰ بسته حمایتی و معیشتی تهیه و در بین محرومان روستاهای حوزه استحفاظی توزیع شود.

وی اظهار کرد: برای تهیه این بسته ها که شامل اقلام و مایحتاج ضروری خانواده ها بود 300 میلیون ریال هزینه و در نهایت با حفظ جایگاه، موقعیت و احترام به شخصیت نیازمندان، به آنان تحویل داده شد.

*توزیع 1500 بسته بهداشتی بین نیازمندان روستایی 

فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی تویسرکان از توزیع تجهیزات بهداشتی در بین تعدادی از روستاها خبر داد و افزود: بسیجیان این حوزه یک هزار و 500 بسته شامل ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده در قالب بسته های ویژه در بین روستاهای هدف توزیع کردند.

دارایی با اشاره به همکاری صمیمانه دهیاری ها، اهالی روستاها و بسیجیان برای ضدعفونی کردن معابر و امکان عمومی، تصریح کرد: از ابتدای طرح گندزدایی روستاها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا تاکنون به طور میانگین سه مرحله  کلاس توجیهی برگزار و عملیات ضدعفونی نیز انجام شده است.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر 128 بسیجی آموزش دیده در سطح روستاها و یا در فضای مجازی به توزیع بروشورهای تبلیغاتی و آگاهی بخشی در جامعه با محوریت مبارزه همگانی با کرونا فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ همدلی ها در روزهای تلخ کرونایی، برای گذر از این بحران بی تردید نوید بخش آمدن روزهای خوش است و صدایی که در این هیاهوها می گوش می رسد چیزی نیست جزء آن که فرجی در راه است.

فاطیما

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان