آخرین اخبار

20. فروردين 1399 - 8:51   |   کد مطلب: 38010
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: تعداد مراجعه‌کنندگان به درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۱۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش رودآور؛ دکتر علیرضا صفری  گفت: تعداد بیماران مراجعه کنندگان به درمانگاه تامین اجتماعی تویسرکان در سال ۹۸ بیش از ۱۴۳ هزار نفر بوده که این رقم در سال ماقبل از آن ۱۲۹ هزار نفر بود.

وی در خصوص تعداد اقلام داروئی که به صورت رایگان در بین بیماران توزیع شده است، اظهار داشت: بیمه شده گان ۳۵۸ هزار و ۶۶۸ قلم دارو به ارزش ۱۸ میلیارد و ۴۳۸ میلیون و ۵۰۲ هزار ریال از داروخانه این مرکز بصورت رایگان دریافت کرده‌اند که در مدت مشابه سال 97 این رقم ۳۳۵ هزار و ۸۶۰   قلم دارو به ارزش ۱۲ میلیارد و ۶۶۳ میلیون و ۴۹۸ هزار ریال بود که از رشد بیش از هفت درصدی برخوردار است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان خاطرنشان کزد: با راه اندازی پرونده الکترونیک بیماران مزمن، این افراد بصورت ماهانه و رایگان داروهای خود را دریافت کرده‌اند.

دکتر صفری خدمات آزمایشگاهی و دندان پزشکی را در این شهرستان مطلوب عنوان کرد و گفت: ۱۴ هزار و ۷۷۰ نفر به آزمایشگاه های تویسرکان مراجعه کرده اند که برای این افرداد ۷۰ هزار و ۱۳۷ مورد انواع آزمایش انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ هزار و ۵۳ مورد خدمت شامل ترمیم دندان، کشیدن، جرم گیری و سایر خدمات دندانپزشکی برای بیماران این حوزه انجام شده است، افزود: واحد دندانپزشکی تویسرکان در سال 97 غیرفعال بود و راه اندازی آن موجب جلب اقبال عمومی شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از رشد چشم گیر واحد رادیولوژی خبر داد و افزود: در قسمت رادیولوژی تعداد دریافت کنندگان خدمت هشت هزار و ۷۶  نفر بوده که شامل انواع خدمات گرافی، اندام و دندان است و نسبت به سال قبل از آن 71 درصد رشد را در این بخش شاهد هستیم.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان