آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1399 - 19:28   |   کد مطلب: 38134
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه ایستادگی در برابر استکبار وعده نصرت الهی به مؤمنان را محقق می سازد، گفت: موفقیت استقرار ماهواره علمی ـ دفاعی نوردر فضا، سیلی اطلاعاتی سپاه به امریکا در سالروز شکست مفتضحانه این مستکبر جهانی در طبس بود.

«حجت الاسلام مرتصی موحدی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ درباره شکست مفتضحانه امریکا در اردیبهشت ماه 59 در طبس،  گفت: امروز، سالروز آن روز به یاد ماندنی و فراموش نشدنی عملیات طبس است، همان روزی که ملت ما به عینه شاهد قدرت الهی بود که چگونه امریکای پلید در هم کوبیده شد.

وی اظهار کرد: امریکایی ها که بنا داشتند با تعدی به کشور ما به مقاصد شوم خود برسند، با طوفان شن در منطقه طبس روبرور شدند و خدواند متعال با آن طوفان هواپیماها، بالگردها و نیروهای متجاوزشان را درهم کوبید.

امام جمعه تویسرکان افزود: امروز که ما می بینیم ترامپ شکست خورده، جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کند خودش هم می داند نه اهل کار نیست و نه توان حمله به کشورمان را دارد.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: این روزها امریکایی ها با چندین کشور منطقه در نزدیکی های ایران دست به مانور زدند و برای حساسیت سنجی حرکاتی انجام دادند اما در برابر این حرکات نمایشی آنان، باز هم سپاه قهرمان مقتدرانه و پر قدرت عمل کرد و اجازه خودنمایی به آنان را نداد.

وی با اشاره به آیات قرآن، عنوان کرد: در قران ذکر شده که اگر در برابر استکبار و دشمنان با شدت و قدرت بایستید، عزتمند می شوید و نیروهای سپاه شجاع ما درس خوبی به امریکایی ها دادند و این مستکبر نتوانست هیچ غلطی کند.

امام جمعه تویسرکان در ادامه به فرستادن ماهواره علمی ـ دفاعی نور و استقرار موفقیت آمیز آن در مدار خود اشاره کرد و گفت:  موفقیت آمیز بودن فرستادن این ماهواره به فضا پاسخ دندان شکن سپاه پرقدرت در برابر تهدیدهای پوشالی امریکایی ها بود.

حجت الاسلام موحدی در تشریح گفته خود عنوان کرد: گرچه این موفقیت بزرگ هم از نظر علمی و هم از نظر دفاعی بسیار مهم است، اما جنبه اطلاعاتی این قضیه مهمترین بخش آن است، چرا که امریکایی ها بعد از استقرار ماهواره در فضا متوجه این اقدام ایرانی ها شدند.

وی تصریح کرد: این مسئله شکست اطلاعاتی و درس بزرگی برای امریکائیان است که مدعی بودند تمام برنامه های ایران را رصد می کنند.

امام جمعه تویسرکان با قدردانی از سپاه غیور، این موفقیت بزرگ را به رهبر انقلاب و ملت ایران صمیمانه تبریک گفت و عنوان کرد: در این روزهایی که با مشکل کرونا مواجه هستیم این دلیرمردان هدیه شیرینی را به مردم تقدیم کردند.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان