آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1399 - 15:15   |   کد مطلب: 38165
فرماندار تویسرکان از شوراهای اسلامی شهرها به عنوان سمبل مشارکت و همیاری مردم در به سرانجام رسیدن برنامه های یک جامعه یاد کرد و گفت: انتظار داریم شوراها، چشم اندازی مناسب برای پیشرفت شهرها ترسیم کنند و مشاوره ای کارساز برای دولت به منظور تسریع و تسهیل در حل مشکلات جامعه باشند.

به گزارش رودآور، ظهر امروز «سیدرسول حسینی» در جمع اعضای شورای شهر تویسرکان، با تبریک  نهم اردیبهشت روز شورا به این اعضاء گفت:  این روز مهم به فرمان امام خمینی(ر ه) به عنوان روز شوراها معرفی شد تا خود مردم بستری مناسب برای تعیین سرنوشت خود فراهم سازند.

وی اظهار کرد: تعامل و همفکری رئیس و اعضای شورای شهر تویسرکان با ادارات و دستگاه های شهرستان به منظور عملیاتی شدن برنامه ها، اهداف و حرکت در خدمات دهی مطلوب به شهروندان یک اصل است.
 فرماندار تویسرکان از شوراهای اسلامی به عنوان سمبل مشارکت و همیاری مردم در به سرانجام رسیدن برنامه های یک جامعه یاد کرد و افزود: نقش آفرینی مؤثر شوراها زمینه ساز جلب رضایت مردم و همسویی آنان با سایر نهادها و دستگاه های خدمات رسان است.

حسینی تصریح کرد: شوراها می توانند به عنوان بازوانی قدرتمند در راستای اجرای برنامه های مجموعه دولت گام های مؤثری بردارند و مشاوره ای کارساز برای تسریع و تسهیل در حل مشکلات جامعه باشند.

وی عنوان کرد: آینده روشن برای شهر تویسرکان با تهیه و تدوین برنامه ها و طرح های بلند مدت شهری محقق می شود و انتظار داریم شورای این شهر چشم اندازی مناسب برای پیشرفت و آبادانی ترسیم کنند.

زنگنه 

انتهای پیام/ز
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان