آخرین اخبار

11. ارديبهشت 1399 - 18:17   |   کد مطلب: 38188
یک مهندس آمریکایی ۶۹ میلیون دلار از دولت ترامپ کلاهبرداری کرده است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرنگاران جوان، یک مهندس آمریکایی بدون هیچ سابقه‌ای در ساخت تجهیزات پزشکی، ۶۹ میلیون دلار از دولت ترامپ کلاهبرداری کرد.

طبق گزارش سایت خبری بازفید، در روز ۲۷ مارس (۸ فروردین) یعنی زمانی که اورژانس بیمارستان‌های نیویورک و بسیاری دیگر از شهر‌های آمریکا مملو از بیماران مبتلا به کرونا شده بود، ترامپ در صحفه توئیتر خود از شرکت‌های فورد و جنرال موتورز خواست که "خیلی سریع شروع به ساخت دستگاه‌های تنفس مصنوعی کنند. "

در این میان، یک مهندس الکترونیک آمریکایی به نام Yaron Oren-Pines و با تنها ۷۵ دنبال‌کننده در توئیتر، زیر پست ترامپ می‌نویسد که او در شرکتش می‌تواند این دستگاه‌ها را تولید کند و از ترامپ می‌خواهد خیلی سریع یک نفر را مامور کند که با او تماس بگیرد.

سه روز بعد، اداره بهداشت نیویورک به دستور ترامپ برای تولید ۱۴۵۰ دستگاه تنفس مصنوعی، ۶۹ میلیون دلار به حساب او پول واریز می‌کند، یعنی حداقل سه برابر پولی که برای خرید آخرین مدلِ این دستگاه‌ها در بازار مورد نیاز است!

اکنون حدود یک ماه از آن تاریخ می‌گذرد و مقامات نیویورک در به در به دنبال بازگرداندن پول خود هستند. مهندس کلاهبردار هم نه تنها هیچ دستگاهی به دولت تحویل نداده بلکه به هیچ پیامی هم پاسخ نمی‌دهد!

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان