آخرین اخبار

13. خرداد 1399 - 6:40   |   کد مطلب: 38381
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه "وحدت کلمه" کلیدواژه گفتمان امام خمینی(ره) به عنوان رمز پیروزی انقلاب است، گفت: رهبر انقلاب آینه ای برای امام خمینی(ره) است و هر کسی که می خواهد بنیانگذار انقلاب اسلامی را بشناسد باید از منظر مقام معظم رهبری بهره بگیرد، چرا که ایشان در 31 سال گذشته با استقرار وحدت کلمه، کشور را در بحران ها هدایت کرده اند.

«محمدرضا عدالتخواه» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و عظیم الشان و سالروز قیام خونین ۱۵ سال ۱۳۴۲، گفت: امام خمینی(ره) روز 15 خرداد را برای ابد عزای عمومی اعلام کردند، چرا که در سال 42  فاجعه ای خونین به دست رژیم منحوس پهلوی روی داد.

وی با بیان اینکه آن خون های پاک ریخته شده، زمینه ای برای پیروزی انقلاب در بهمن 57 شد، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی همچون درختی با ریشه و تنومند است که هیچ گونه باد و گزندی به آن آسیب رسان نیست و ثابت قدم در مسیر اصلی خویش ایستادگی می کند.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: ما باید سیره امام (ره) را یاد بگیریم، در آن مسیر حرکت کرده و عمل کنیم، به ویژه آن که پیرو راه خلف صالح ایشان یعنی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای باشیم.

عدالتخواه تصریح کرد: رهبر انقلاب دقیقاً آینه ای برای امام خمینی(ره) است و هر کسی که می خواهد بنیانگذار انقلاب اسلامی را بشناسد باید از منظر و دیدگاه مقام معظم رهبری که امروز سکاندار انقلاب هستند بهره بگیرد.

وی عنوان کرد: رهبر انقلاب بیش از 31 ایران اسلامی را حتی با وجود توطئه ها، تلاطم های بسیار و بحران آفرینی استکبار جهانی اداره و هدایت کرده اند و این مهم در سایه توجهات و هدایت امام زمان (عج) محقق شده، چرا که امکان ندارد با یک رهبر عادی مادی بتوان این همه بحران را پشت سر گذاشت.

رئیس کل دادگستری استان همدان با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) بارها "وحدت کلمه" بین مسئولان و مردم را به عنوان رمز پیروزی معرفی کردند، گفت: اگر هدف، رهبر و مقصد یکی است بی تردید با کنار گذاشتن منیت ها نتیجه همان می شود که امروز ایران اسلامی با تمام توان در برابر معاندین نظام و استکبار جهانی ایستاده و الگویی برای آزادگان شده است.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان