آخرین اخبار

23. خرداد 1399 - 20:24   |   کد مطلب: 38422
رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از برگزاری انتخابات هیئت اجرایی و بازرسی هلال احمر این شهرستان با اجرای طرحی ابتکاری به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: میزان مشارکت واجدین شرایط برای حضور در این انتخابات 43.2 بود.

«رضا عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: از 545 نفر از واجدین شرایط رأی دادن به عنوان اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان، 235 در پای صندوق های رأی حضور یافتند.

وی اظهار کرد: این آمار بدان معناست که میزان مشارکت در این دوره از انتخابات در حدود 43.2 بوده است که طبق آخرین آمار تا این لحظه در جایگاه نخست استان از نظر میزان مشارکت قرار داریم.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان با اشاره به اینکه این انتخابات با طرحی ابتکاری به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، افزود: طرحی از ویروس منحوس کرونا با فاصله بیش از یک متری بر روزی کف زمین نقاشی شد، تا رأی دهندگان حواسشان به فاصله گذاری اجتماعی باشد.

عزیزی در ادامه عنوان کرد: بنابراین در نهایت محمدمهدی مفتح با کسب 211 رأی نفر نخست پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر تویسرکان شد.

وی تصریح کرد: به ترتیب علیرضا سلطانی با 110 رأی، فتانه شامحمدی با 98 رأی و عباس ظاهری با 69 رأی به عنوان اعضای اصلی دیگر شورای اجرایی و محمدرضا محمدی دوست با 55 رأی و حسین عصاری با 36 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: همچنین در این دوره از انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در شهرستان سعید ترکاشوند با 99 رأی به عنوان بازرس اصلی و مریم صفاری با 66 رأی به عنوان بازرس علی‌البدل معرفی شدند.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان