آخرین اخبار

30. خرداد 1399 - 0:00   |   کد مطلب: 38452
تهدید خبرنگاران درتویسرکان و همدان به جرم انتشار خبر حرکتی که این روزها از سوی رسانه های استان مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ کارکنان هتل امیران_همدان به دلیل انعکاس خبر و بازتاب رسانه ای تخلف این مجموعه در پذیرش مهمان در ایام #قرنطینه و تعطیلات نوروزی، به خبرنگار رسانه ای که تخلف این هتل را منتشر کرده #حمله_ور و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند بطوری که این خبرنگار از ناحیه گوش و گردن به شدت آسیب دیده است.

 به تازگی نیز یکی از متولیان #تالار_فاران در #تویسرکان که به دلیل تکرار تخلفات آشکار و قانون شکنی در #روزگار_کرونایی و نیز به دلیل عدم رعایت دستوالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا با هماهنگی مرجع قضایی پلمپ شده بود در تماسی تلفنی با #خبرنگار_رودآور که ناشر خبر تخلف آن  تالار بود، گفته بود که  "این شایعه پراکنی ها که در کانال انجام داده اید چیست؟" او حرف دیگری نیز زد که در حال حاضر از انتشار آن معذوریم.
 امید آنکه دادستان کل و مسئولان خانه مطبوعات استان همدان در حمایت از خبرنگاران که حقایق را انعکاس می دهند وارد میدان شوند.

ناگفته نماند که خانه مطبوعات استان همدان در جریان اعتراض به توهین و ضرب و شتم یکی از خبرنگاران بیانیه‌ای علیه این اتفاق صادر کرد.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان