آخرین اخبار

7. تير 1399 - 10:32   |   کد مطلب: 38489
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه شهدا خون پاک خود را در مسیر استقرار و تثبیت عدالت تقدیم اسلام و انقلاب کردند، گفت: امروز دستگاه قضا با تاسی از شهدا عدالت محوری را سرلوحه امور خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت این هفته رئیس کل دادگستری استان همدان در راستای تکریم خانواده های معظم شهداء و تجدید بیعت با آرمان های نورانی شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم و کشور در منزل خالق کتاب ارزشمند « وقتی مهتاب گم شد » شهید گرانقدر سردار علی خوش لفظ حضور یافت و با خانوادۀ این شهید شاخص استان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به نقش آفرینی بی بدیل شهدای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در زمینه سازی طلوع عصر مهدوی (عج)، گفت: امروز ملت ما از مردم گرفته تا مسئولان و در یک کلام ایران اسلامی، عزت و آزادی خود را مرهون شهیدانی هستند که با نثار جان و خون خود شجرۀ طیبه اسلام را آبیاری کردند.
وی اظهار کرد: همین خون های پاک است که انقلاب اسلامی را در عصر طوفان فتنه ها و بلایا پاسداری کرده و اینک وظیفۀ مردم و مسئولان است تا با تأسی به راه و سیرت شهداء دین خود را نسبت به شرع مقدس، مقام عظمای ولایت و میهن اسلامی اداء کنند.  
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه شهدا خون پاک خود را در مسیر استقرار و تثبیت عدالت تقدیم اسلام و انقلاب کردند، افزود: امروز دستگاه قضا با تاسی از شهدا عدالت محوری را سرلوحه امور خود قرار داده است.
زنگنه 
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان