آخرین اخبار

11. تير 1399 - 21:44   |   کد مطلب: 38506
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:
خانه جوانان استان همدان در حال راه‌اندازی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدانگفت: خانه جوانان استان همدان در حال راه‌اندازی است و طی هفته آینده با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، محسن جهانشیر ظهر چهارشنبه در دیدار ورزشکاران با امام‌جمعه همدان عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با توجه به رسالت فرهنگی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و توجه به نیاز جامعه در حال تدوین برنامه‌های مختلفی در دو بازه زمانی کوتاه‌مدت و درازمدت است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حلقه‌های فرهنگی در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان زنجیروار کنار یکدیگر قرارگرفته است، گفت: به‌پاس رشادت‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی تعدادی از اماکن ورزشی استان همدان به نام سردار دل‌ها مزین شده که این خود اقدامی مؤثر در راستای ترویج و حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای نسل آینده خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه قرارگاه فرهنگی سردار سلیمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تشکیل‌شده است، گفت: با توجه به رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین توجه ایشان به حوزه فرهنگ و جوانان اداره کل ورزش و جوانان با توجه به جامعه هدف خود این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: شناسایی آسیب‌های موجود در حوزه جوانان از دیگر برنامه‌های این اداره است که خوشبختانه باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی این مهم با پر کردن خلأهای موجود در دستور کار قرارگرفته است.

جهانشیر با اشاره به اینکه همه اقدامات باید مبتنی بر حفظ ارزش‌های اسلامی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب باشد، گفت: خانه جوانان استان همدان در حال راه‌اندازی است و طی هفته آتی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به‌صورت رسمی آغاز فعالیت می‌کند تا بتواند بخشی از نیازهای جوانان را فراهم کند.

وی بابیان اینکه به‌واسطه رهنمودهای روحانیت استان همدان برنامه‌های فرهنگی در کنار برگزاری برنامه کوهنوردی در میدان میشان به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: متأسفانه عدم حضور جوانان ارزشی در برخی محیط‌ها موجب می‌شود فضا برای سایرین بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای بازتر و فراهم‌تر شود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان