آخرین اخبار

17. تير 1399 - 21:51   |   کد مطلب: 38527
رئیس مرکز بهداشت همدان گفت: تست رایگان کرونا در همدان به صورت هدفمند انجام می‌شود.

به گزارش رودآور؛ محمد خیراندیش در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: غربالگری گسترده کرونا برای تمامی گروه های سنی در همدان به صورت تلفنی انجام شده و به افراد دارای علائم مشکوک نیز در مراکز 16 ساعته خدمات رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد روند صعودی مبتلایان کرونا در همدان بوده ایم ابراز کرد: دورهمی‌های خانوادگی و برگزاری مراسم ترحیم و عروسی از علل مهم این افزایش آمار بوده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با تاکید بر اینکه بیشتر بیمارانی که تست کرونای آنها مثبت شده از اعضای یک خانواده بوده و یا با یکدیگر ارتباط نزدیکی داشته اند تصریح کرد: به همین علت از خانواده بیماران مبتلا به کرونا تست آمایشگاهی کرونا گرفته می‌شود.

خیراندیش گفت: برای  بیماران زمینه‌ای، مادران باردار، افراد مسن و افرادی که با بیماران کرونایی در ارتباط بودند آزمایش رایگان کرونا انجام می شود. بیماران مشکوک به کرونا و دارای علائم نیز با مراجعه به مراکز 16 ساعته خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه در دو آزمایشگاه خصوصی نیز تست کرونا انجام می‌شود، تصریح کرد: در آزمایشگاه‌های خصوصی هزینه آزمایش از بیمار دریافت می‌شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان