آخرین اخبار

12. مرداد 1399 - 16:47   |   کد مطلب: 38660
نظرسنجی‌های انجام شده در روز‌های اخیر نشان می‌دهد نامزد حزب دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا نسبت به رقیب جمهوریخواه خود از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است.

به گزارش رودآور به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی «رییل کلیر پالیتیکم که روزانه آمار کلیه نظرسنجی‌های صورت گرفته رسانه‌های آمریکا درباره انتخابات این کشور و میانگین آن‌ها را ارائه می‌کند گزارش داد جو بایدن (نامزد حزب دموکرات) با ۴۹.۴ درصد امتیاز از دونالد ترامپ (نامزد حزب جمهوریخواه) با ۴۲ درصد پیش است.

با توجه به نارضایتی عمومی از سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا در شرایط دشواری برای انتخاب مجدد در مقابل جو بایدن نامزد دموکرات‌ها قرار گرفته است.

چند ماه گذشته به نفع کارزار انتخاباتی جو بایدن سپری شده است. او توانست سریعا حزب دموکرات را به روش‌هایی تقویت کند که هیلاری کلینتون، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، برای انجامش با دشواری‌هایی مواجه بود. تلاش بایدن برای کسب کمک‌های مالی -که در ابتدا یک نقطه ضعف برای او محسوب می‌شد- افزایش یافته است و این موضوع به ستاد انتخاباتی او اجازه می‌دهد تا زیرساخت‌هایش را تقویت و شروع به سرمایه‌گذاری در ایالت‌های پر چالش همانند تگزاس و جورجیا کند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان