آخرین اخبار

14. مرداد 1399 - 16:51   |   کد مطلب: 38668
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه ضعف کاری و مدیریتی در شهرستان مشهود است، گفت: برخی ادارات آن گونه که باید در راستای انجام وظایف خود فعال نیستند و برای رفع مشکلات مردم، سختگیری های فراقانونی دارند و برخی دیگر بی عرضگی های خود در انجام وظایفشان را با سخت گیری بر مردم جبران می کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ظهر امروز و در آستانه روز خبرنگار، جمعی از خبرنگاران تویسرکانی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 «حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید «محمود صارمی»، گفت: باید راهکارهای مناسب برای نشان دادن جایگاه خبرنگاران در سطح شهرستان تدوین و ارائه شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران هم دستاوردها را برای مردم بازگو کنند و هم به مشکلات و مطالبات مردمی بپردازند، اظهار کرد: ما نیز همچون خبرنگاران دغدغه مردم را داریم و نمی توانیم نسبت به بیان مشکلات مردم و مطالبات آنان از مسئولان و مدیران شهرستانی بی تفاوت باشیم.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه ضعف کاری و مدیریتی در شهرستان مشهود است، افزود: برخی ادارات آن گونه که باید در راستای انجام وظایف خود فعال نیستند و برای رفع مشکلات مردم، سختگیری های فراقانونی دارند، تا جایی که حتی برای انجام یک کار، درخواست چندین استعلام از متقاضی دارند که در قانون آن، ذکر نشده است.

حجت الاسلام مرتضی موحدی با ابراز گلایه از هوچی گری برخی مسئولان در انجام وظایف خود، تصریح کرد: برخی ادارات بی عرضگی های خود در انجام وظایفشان را با سخت گیری بر مردم جبران می کنند.

وی همچنین با بیان اینکه در بخش های متعدد فراخواندن مردم به رعایت قانون باید فرهنگ سازی های مناسب روی دهد و سخت گیری ها همیشه کارساز نیست، عنوان کرد: با گلایه مندی هایی که از سوی مردم می شنویم و مشاهده کرده ایم باید به راهنمایی و رانندگی در تویسرکان عنوان "جریمه و رانندگی" نسبت دهیم، چرا که بیشتر به جای فرهنگ سازی به جریمه کردن می پردازد.

امام جمعه تویسرکان افزود: سخت گیری های نابه جا زمینه ساز نارضایتی مردم می شود با این حال مردم تویسرکان، نجیب هستند و برای رفع مشکلات خود به ما رجوع می کنند.

حجت الاسلام موحدی از درگیری های لفظی و عملکرد شورای شهر تویسرکان هم گلایه مند شد و گفت: شورایی که باید به رفع مشکلات مردم بپردازد هرزچندگاهی باید یکی برای رفع مشکلات بین خود آنان اقدام کند.

به گزارش رودآور؛ امروز به رسم هر ساله در هفته خبرنگار، اصحاب رسانه تویسرکان با امام جمعه شهرستان دیدار و از آنجا که او را امین مطالبات و درخواست هایشان دانستند، مشکلات و دغدغه های حوزه کاری خود را عنوان کردند.

کم توجهی و گاهاً بی توجهی مسئولان تویسرکانی در نحوه برخورد با خبرنگاران، اعمال فشار بر روی خانواده های خبرنگاران و ایجاد مشکلات برای آنان، کم توجهی برخی مسئولان و عدم پاسخگو بودن آنان به خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان، بیان مشکلات فرهنگی ـ اجتماعی شهرستان و درخواست یاری گرفتن از امام جمعه به منظور رفع مشکلات بیشمار مردمی؛ برخی از مواردی بود که اصحاب رسانه تویسرکان مطرح کردند و مشتاق رهنمودهای امام جمعه شهرستان شدند.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان