آخرین اخبار

14. شهريور 1399 - 14:00   |   کد مطلب: 38801
امام جمعه تویسرکان با گلایه مندی از عدم ورود استانداری به حل مشکلات مرغداران این شهرستان، گفت: متأسفانه زمان فروش مرغ های تولیدی شاهد هستیم که استانداری با تمام قدرت، قیمت تعیین شده خرید مرغ را پایین تراز استان های دیگر مصوب می کند، آیا اینان به دنبال تعطیلی مرغداری ها هستند؟

به گزارش خبرنگار رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه چهاردهم شهریور ماه در مصلی امام خمینی تویسرکان، به مسئله بازگشایی مدارس در برخی مناطق اشاره کرد و گفت: گرچه باید تهمیدات لازم برای اجرای شیوه نامه های بهداشتی اندیشیده و عملیاتی شود، اما می طلب تا خانواده های دانش آموزان نیز نهایت همکاری با آموزش و پرورش را داشته و با هر گونه مشاهده علائم بیماری در فرزند خود مانع رفتن او به مدرسه شوند.

وی همچنین به عدم اهتمام دولت به منویات رهبر انقلاب درخصوص حمایت از تولید و تولیدکنندگان پرداخت و اظهار کرد: اگر چنین اهتمامی می بود امروز نباید شاهد تعطیلی تعدادی از واحدهای پرورش مرغ در شهرستان باشیم.

خطیب نتماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه مافیا در تأمین دان مرغ میدان داری می کنند، تصریح کرد: در این حالت مرغداران حتی تا دو سه برابر قیمت دان مرغ را تهیه کرده و این گونه متضرر می شوند.

وی با گلایه مندی از عدم ورود استانداری به حل مشکلات مرغداران تویسرکانی، عنوان کرد: متأسفانه زمان فروش مرغ های تولیدی شاهد هستیم که استانداری همدان با تمام قدرت، قیمت تعیین شده خرید مرغ را با قیمتی پایین تراز استان های دیگر مصوب می کند.

امام جمعه تویسرکان گفت: آیا مسئولان متولی با عمل به این گونه رفتارها به دنبال تعطیل کردن سایر مرغداری ها هستند؟

حجت الاسلام موحدی ادامه داد: چرا متولیان امر در هنگام محاسبه مالیات هزینه های واقعی صرف شده تولید کننده در نظر گرفته نمی شود و به هر بهانه ای مالیات از مرغداران اخذ می کنند، اما به وقت حمایت هم اینان از جمله استانداری آن حمایتی را که باید از تولیدکنندگان ندارند.

به گزارش رودآور؛ امروز نماز جمعه تویسرکان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان