آخرین اخبار

19. شهريور 1399 - 7:04   |   کد مطلب: 38817
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه مجلس با تأکید بر اینکه همه آزادیخواهان جهان برای جلوگیری از تکرار اهانت به مقدسات ادیان باید نسبت به اقدام عاملان صهیونیستی هتاک نشریه فرانسوی اعلام موضع کنند، گفت: نمایندگان مجلس به دنبال آن هستند تا در محکومیت این اقدام مذبوحانه بیانیه ای صادر و انزجار خود را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به تازگی یک نشریه فرانسوی در اقدامی هتاکانه   به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) اهانت کرده است، همین امر سبب شد تا علمای بزرگ جهان اسلام و به ویژه رهبر انقلاب به عنوان رهبر آزادیخواهان جهان چنین اقدام مذبوحانه را محکوم کنند.

در این باره «محمدمهدی مفتح» سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با محکوم کردن اقدام ذلیلانه نشریه فرانسوی، گفت: اهانت بسیار شرم آور نشریه فرانسوی به نبی مکرم اسلا(ص) در حالی است که شخصت والای پیامبر خاتم(ص)  نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمامی پیروان ادیان الهی و آزادیخواهان قابل احترام است.

*هتاکی عده ای صهیونیست صفت به مقدسات اسلام برای آزادیخواهان جهان قابل تحمل نیست

وی اظهار کرد: این هتاکی برای مسلمانان جهان قابل تحمل نیست و همان گونه که رهبر انقلاب هم در موضع گیری شفافی چنین اقدام مذبوحانه ای را محکوم کردند ما نیز وظیفه داریم به همراه تمامی آزادیخواهان جهان تنفر و انزجار خود را از اقدام ناشی از ذلت و خواری عده ای صهیونیست صفت را اعلام کنیم.

*دولت فرانسه باید پاسخگوی هتاکی نشریه کشورش باشد

نماینده مردم تویسرکان با تأکید بر اینکه دولت فرانسه نه تنها خود باید پاسخگوی چنین رخدادی باشد بلکه  باید با عاملان این نشریه هتاک برخورد جدی داشته باشد، افزود: بی تردید مسلمانان جهان خواستار برخورد قاطعانه مجامع بین المللی  و دولت های آزادیخواه با هتاکان است تا دیگر تکرار نشود.

* مجلس در محکومیت اقدام مذبوحانه نشریه فرانسوی بیانیه صادر می کند

مفتح در ادامه عنوان کرد: ما نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان ملت با اعلام انزجار از عاملان هتاک نشریه فرانسوی به دنبال انتشار بیانیه ای در محکومیت این نشریه هستیم.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان