آخرین اخبار

23. شهريور 1399 - 15:50   |   کد مطلب: 38832
مدیر اورژانس تویسرکان گفت: همزمان با فصل گردوتکانی و تنها در سه چهار روز گذشته متأسفانه شاهد سقوط چهار نفر از همشهریان به دلیل سقوط از درختان گردو بودیم که دچار تروما و آسیب های مختلف شدند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ با وجود تأکید مکرر مبنی بر رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات و کمربندی ایمنی برای گردوتکانی باز هم شاهد حوادث تلخ سقوط از درختان گردو در فصل گردوتکانی هستیم.
در این باره «فرشاد عبدالمالکی» مدیر اورژانس تویسرکان گفت:  با شروع فصل برداشت گردو  در تویسرکان از ۲۰ شهریور تعداد تماس ها  با واحد ارتباطات اورژانس افزایش یافته و در همین تعداد روزهای اندک تاکنون چهار نفر از همشهریان به دلیل سقوط از درخت دچار تروما و آسیب های مختلف شده اند.
وی اظهار کرد: مرکز اورژانس این شهرستان علاوه بر اقدامات پیشگیرانه انجام شده، امروز نیز تعدادی پمفلت آموزشی با هدف ارائه آموزش عمومی  به باغداران تهیه و در بین آنها  توزیع کرده است.
  مدیر اورژانس تویسرکان افزود: در آموزاش های ارائه شده از باغداران خواستیم تا افراد مسن و کسانی که توانایی جسمی کمتری دارند هرگز بالای درخت نروند.
عبدالمالکی با تأکید بر اینکه افرادی که بیماری زمینه ای همچون دیابت، صرع و بیماریهای قلبی دارند بالای درخت نروند، تصریح کرد: بهتر است افراد جوان و آنانی  توانایی جسمی قوی تر دارند برای برداشت گردو بالای درخت بروند و از  کمربند ایمنی نیز استفاده کنند.
وی عنوان کرد: از همشهریان می خواهیم تا صورت بروز حادثه با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند و از جابجایی مصدوم سقوط کرده به جد پرهیز کنند.
زنگنه 
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان