آخرین اخبار

1. مهر 1399 - 7:17   |   کد مطلب: 38847
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان از توزیع ۲۲۷ بسته گوشت به ۳۴ میلیون تومان بین نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته به همت پیگیری های دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان تهیه و به طور عمده در سطح روستاهای محروم توزیع شد.

«علی نورعلیئی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به شیوع کرونا در کشور و به دنبال آن در تویسرکان، گفت:  با شیوع کرونا اقشار محروم جامعه بیشتر از همه آسیب دیدند و بسیاری هم که دارای مشاغلی بودند متضرر از این ویروس منحوس شدند.

وی اظهار کرد: از این رو با تلاش ها و به همت دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان تویسرکان ۲۲۷ بسته گوشت دو کیلویی به ارزش ۳۴ میلیون تومان خریداری تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان با بیان اینکه در این شهرستان یک کانون فرهنگی هنری شهری و 15 کانون روستایی فعالیت می کنند، افزود: بسته های گوشت تهیه شده به مسئولان این کانون های فرهنگی برای توزیع بین محرومان تحویل داده شد.

نورعلیئی با قدردانی از کمک های مؤمنانه خیران، ابراز امیدواری کرد تا هر آن که از نظر مالی توانایی کمک به اقشار ضعیف جامعه را دارد در این روزهای سخت، کمک کار معیشت تنگ محرومان باشند.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان