آخرین اخبار

2. مهر 1399 - 15:00   |   کد مطلب: 38855
رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: امروز ارائه خدمت و انجام تکلیف در محل کار از سوی هر فرد و مسئولی عرصه عبادت و جهاد است و انجام وظیفه در امور محوله ارزشی برابر با جهاد در عرصه دفاع مقدس دارد.

به گزارش رودآور؛ «محمدرضا عدالتخواه» ظهر امروز در شورای معاونین دادگستری استان همدان با گرامیداشت هفته سراسر خاطره دفاع مقدس که یادآور دلامردی های یک ملت در برابر دشمن تا دندان مسلح است، گفت: این روزها بیشتزر از همیشه باید یاد، نام، سیرت و مرام شهدای دوران دفاع را زنده نگه داریم چرا که امنیت امروز مرهون خون مطهر آنان است.

وی اظهار کرد: پیروزی ایران اسلامی در برابر نظام بعثی صدام که از سوی ابر قدرت های جهان حمایت همه جانبه می شد، همچون خورشیدی به پهنه تاریخ همواره می درخشد و آن دلاورمردی های یک ملت می بایست به عنوان سرلوحه و الگویی بی بدیل برای تمام مسئولان و آحاد مردم قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان همدان با تأکید بر اینکه  نیت الهی و تکلیف مداری دو خصیصه حاکم بر دوران دفاع مقدس بود، افزود:  آنچه که پیروزی های درخشان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را رقم زد بی شک تلاش آنان برای کسب رضای خدا و فرمان پذیری مطلق از ولایت امر و به ویژه عنایات و امدادهای الهی بود.

عدالتخواه با بیان اینکه آن خون های پاک ریخته شده مسئولیت و تکلیف مدیران و مسئولان امروز را سخت تر کرده است، تصریح کرد: حرکت در مسیر شهدا و تکلیف مداری زمینه ساز توفیق و پیروزی می شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ارائه خدمت و انجام تکلیف در محل کار از سوی هر فرد و مسئولی عرصه عبادت و جهاد است و انجام وظیفه در امور محوله ارزشی برابر با جهاد در عرصه دفاع مقدس دارد.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان