آخرین اخبار

11. مهر 1399 - 10:51   |   کد مطلب: 38880
استاندار همدان گفت: فرمانداران باید سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان همدان را ملاک عمل خویش قرار داده و در راستای تحقق آن تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، سیدسعید شاهرخی بعدازظهر پنج شنبه در جلسه با معاونان استانداری، فرمانداران، مدیران کل ستادی و بخشداران استان همدان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: از بین گروه‌های چهارگانه یعنی فرمانداران، معاون فرمانداران، مدیران ستادی و بخشداران افرادی منتخب شده‌اند که وجه تمایزی با همکاران خود داشته‌اند.

وی ملاک ارزیابی و انتخاب مدیران را خدمت به مردم و تحقق اهداف و برنامه‌ها و مأموریت‌های سازمانی عنوان کرد و گفت: مجموعه مدیریتی استان همدان باید در شرایط کنونی تحریم‌ها، فشارهای وارده بر اقتصاد و معیشت مردم را کاهش داده و زمینه موفقیت و پیشرفت مردم را در مقابل زورگویی‌های آمریکا فراهم کنند.

شاهرخی گفت: باید عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی سپری در مقابل تهاجم آمریکا که تا کنون علیه اقتصاد، معیشت، دارو و دیگر مایحتاج مردم ایران اقدام کرده؛ باشد.

حمایت از تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی با همه توان

وی با بیان اینکه در سال پایانی کار دولت تدبیر و امید باید مجموعه مدیریتی در استان همدان با توان مضاعف کارهای نیمه تمام را به اتمام برسانند به گونه‌ای که مردم حضور و فعالیت آن‌ها را بیش از سه سال گذشته ببینند، گفت: سیاست ما حمایت از تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی با همه توان است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه توجه فرمانداران باید معطوف به مردم و امورات آن‌ها باشد، گفت: فرمانداران باید سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان همدان را ملاک عمل خویش قرار داده و در راستای تحقق آن تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

شاهرخی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا در طی فرصت یک ساله‌ای که در پیش داریم، برنامه‌ها و طرح‌هایی که به مردم و رسانه‌ها وعده تحقق آن‌ها را داده‌ایم، به سرانجام برسد، گفت: بخشدارانی که ارتباط گسترده‌ای با مردم نداشته باشند کارایی نخواهد داشت.

بهره مندی از ظرفیت رسانه‌ها برای معرفی دستاوردها

وی با تاکید بر اینکه هریک از شهرستان‌های استان همدان یک کارگاه بزرگ هستند که طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و تأثیرگذاری در دست اجرا دارند، گفت: باید از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما برای معرفی دستاوردها و اقداماتی که انجام گرفته استفاده شود.

استاندار همدان گفت: فرمانداران و مدیران ستادی استان همدان باید با حرکت درآوردن زیرمجموعه‌های خود جهشی در طرح‌ها و کارهای خود ایجاد کنند ضمن اینکه باید از صدر تا ذیل مجموعه مدیریتی استان به لحاظ سازمانی، روابط انسانی و اخلاقی حاکم باشد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان