آخرین اخبار

12. مهر 1399 - 7:11   |   کد مطلب: 38882
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان گفت: دهه دوم آبان ماه سال جاری، تویسرکانی ها میزبان برگزاری مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری با حضور 12 تیم از سراسر کشور هستند.

«رامین تاج بخشیان» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به شرایط جغرافیایی و مناسب شهرستان تویسرکان برای برخی مسابقات ورزشی از جمله مسابقات کورسی، گفت: این شهرستان برای چهارمین بار است که در سال های اخیر به عنوان میزبان مسابقات کشوری در رشته ورزشی دوچرخه سواری انتخاب شده است.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری این دوره از رقابت ها، ایجاد هماهنگی و همکاری بیشتر بین اعضای جدید کادر اجرایی هیئت دوچرخه سواری در استان و پایتخت و به ویژه شناساندن استعدادهای هم استانی های فعال در این رشته ورشی به کشور است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان افزود: بدین ترتیب لیگ دوچرخه سواری کورسی در دهه دوم آبان ماه سال جاری در دو رشته و با حضور 12 تیم از سراسر کشور در شهر طلای سبز برگزار می شود و یک تیم نیز از استان همدان در این دوره از رقابت ها حضور دارد.

تاج بخشیان با اعلام اینکه مسابقات کشوری دوچرخه سواری در دو روز برگزار می شود، تصریح کرد: دوچرخه سواران در دو رشته استقامت به مسافت 100 کیلومتر و تایم تریل انفرادی به مسافت 40 کیلومتر با یکدیگر رقابت می کنند.

*دستگاه های اجرایی تویسرکان به صف؛ فرصت سوزی نکنید

به گزارش رودآور؛ تویسرکان را به عنوان پایتخت طلای سبز ایران، خاستگاه منبت گلریز و بهشت غرب می شناسند، این شهرستان در سالیان گذشته به همت مفتح نماینده مردم و مسئولان ورزشی، میزبانی مسابقات کشوری بسیاری از جمله کبدی، کاراته و دوچرخه سواری را عهده  دار بوده است.

امید آن که مجریان و دستگاه های اجرایی این بار فرصت سوزی را در پیش نگیرند و از این موقعیت کم نظیر با برنامه ریزی و طرح های متبکرانه و به ویژه استفاده از خرد جمعی، بهره لازم را برای شناساندن ظرفیت های تویسرکان با توجه به جهانی شدن گردو و ملی شدن منبت گلریز آن ببرند.

زنگنه 

انتهای پیام./ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان