آخرین اخبار

13. مهر 1399 - 21:46   |   کد مطلب: 38892
پس از اعلام ابتلای ترامپ، همسرش و چند چهره سرشناس نزدیک به وی به کرونا و انتقال انها به بیمارستان برخی در صداقت ترامپ در ابتلای به کرونا آن هم در آستانه انتخابات و اوج گیری مبارزات انتخاباتی تردید کردند.

به گزارش رودآور به نقل از العالم؛ از دیدگاه این جماعت ترامپ با اهدافی چون پرهیز از حاضر شدن در مناظره پیش رو و با عنایت به ضعیف ظاهرشدنش در اولین مناظره و مسائلی از این دست مساله ابتلای او به این بیماری را عاری از صحت معرفی کردند.

صرف نظر از این تردیدها و فارغ از تشکیک های مختلف درخصوص بیماری ترامپ به نظر می رسد ترامپ می کوشد تا کرونا را در اختیار تبلیغات انتخاباتی اش قراردهد این در حالی است که کشورش به لحاظ ناکامی ترامپ و کارگزارانش در کنترل این بیماری در جهان صدرنشین است.

اینکه بعد از انتقال به بیمارستان ترامپ همچنان خود را مشغول به رتق وفتق امور معرفی می کند و از خود عکس و ویدئوهایی منتشر می کند که حکایت از آن دارد که در سخت ترین شرایط در خدمت مردم امریکا و مشغول انجام وظیفه است! اینکه روزانه تیمی از پزشکان در کنفرانسی مطبوعاتی که در تمام دنیا منتشر می شود از قدرت و قوت این رییس جمهور 74 ساله در مبارزه با کرونا تمجید می کنند! اینکه بغیر از ترامپ از سایر هم قطاران او در ابتلای به این بیماری و حتی بانوی اول کاخ سفید خبری رسانه ای نمی شود و... جملگی حکایت از ان دارند که ترامپ کرونا را به خدمت گرفته تا بایدن را حداقل به جرم کم توانی و بی بنیگی در کنار اعتیاد او به مواد مخدر و... به زیر بکشد.

در این میان بعید نیست ترامپ از دستیابی کشورش به واکسن کرونا و قبل از برگزاری انتخابات مایوس شده باشد و با این ترفند بخواهد گونه ای همدلی حداکثری از ناحیه امریکاییان را متوجه خود کند اخرین نظر سنجی ها عقب ماندگی 10 درصدی او از بایدن را نشان می دهد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان