آخرین اخبار

16. مهر 1399 - 10:50   |   کد مطلب: 38907
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه پیام روشن شهدا حرکت در مسیر ولایت است، گفت: و چه زیبا در وصیت نامه شهید همدانی اوج این ولایت مداری در جمله ای زیبا نقش بسته؛ آنجا که گفته "عشق به ولایت فقیه و اطاعت کامل از ایشان سعاتمندی دنیا و آخرت را دارد".

به گزارش رودآور حجت الاسلام‌ مرتضی موحدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حبیب سپاه، سردار شهید حاج حسین همدانی و در آستانه اربعین حسینی، گریزی به واقعه جانسوز عاشورا زد و گفت: آنانی که برای زیارت حرم سالار شهیدان امروز بی قرار هستند، بدانند که در جوار شهدایی که مردانه در مسیر مکتب حسینی حرکت کردند می توانند دل ها را خدایی کنند و متصل به سیدالشهداء(ع) شوند.

وی اظهار کرد: می گویند هر گاه قصه کربلا بیان شد بگویید ای کاش ما هم در کربلا و جزءیاران با وفای امام حسین(ع) بودیم و جانفشانی در راه آن امام بزرگ آرزوی ماست.

امام‌جمعه تویسرکان افزود: در حقیقت شهدا از جمله سردار شهید همدانی ثابت کردند که می توانند به این آرزو جامعه عمل بپوشانند و رفتند و با خون سرخشان کربلایی و حسینی شدند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: چه فضیلتی بالاتر از آنکه انسان در راه خدا پرپر شود و جان خود را فدا کند.

وی با بیان اینکه شهدا به درجه ای والا، دست یافتند، عنوان کرد: شهدا از قفس این عالم جدا شدند، اما زنده واقعی آن ها هستند و نزد خدای خود روزی می خورند.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: شهدا به عنوان ناظران اعمال ما در دل تک تک عاشقان حسینی قرار دارند، چرا که متصل به آن اقیانوس بیکران هستند، رنگ الهی گرفتند و الهی شدند.

حجت الاسلام موحدی با تاکید بر اینکه پیام اصلی و روشن شهدا حرکت در مسیر ولایت است، تصریح کرد: و چه زیبا در وصیت نامه شهید همدانی اوج این ولایت مداری در جمله ای زیبا نقش بسته؛ آنجا که گفته "عشق به ولایت فقیه و اطاعت کامل از ایشان سعاتمندی دنیا و آخرت را دارد".

وی اظهار کرد: اگر شهید همدانی در راه ولایت و مکتب سیدالشهداء(ع) مدعی بود هیچ گاه شرب شهادت نمی نوشید.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان