آخرین اخبار

19. مهر 1399 - 7:35   |   کد مطلب: 38917
شهردار تویسرکان با بیان اینکه نگاهمان به تمام نقاط شهری یکسان است، گفت: با توجه به انجام وظیفه و نیز درخواست های مردمی آلینگ گردو روزانه جمع آوری می شود و از سویی آسفالت و لکه گیری دو خیابان در منطقه سرابی در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به دنبال درخواست های اهالی محله سرابی مبنی بر پیگیری برای جمع آوری زباله های حاصله از پوست سبز و سیاه گردو و رها کردن آن در رودخانه سرابی، آسفالت و لکه گیری منتهی به خیابان امامزاد کوه و خیابان هنرستان این محله به سراغ شهردار تویسرکان رفتیم تا بدانیم دراین باره چه اقداماتی انجام شده است.
احسان پیری شهردار تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور با بیان اینکه پیش از این رودخانه سرابی به طور کامل لایروبی شده بود، گفت: از مردم می خواهیم پس از جدا کردن پوست سبز گردو از آن (آلینگ گردو) آن را در رودخانه نریزند یا مخلوط با زباله ها نکنند.
وی اظهار کرد: نیروهای زحمت کش خدمات شهری فرزندان همین شهر هستند و روزانه در دو نوبت صبح و بعدازظهر اقدام به جمع آوری الینگ گردو ها اقدام می کنند، از سویی دیگر زباله ها نیز به طور جداگانه در دو نوبت صبح و بعدظهر جمع آوری می شود، بنابراین از مردم تقاضا داریم که رعایت این موضوع را برای زیبایی شهر خود داشته باشند.
شهردار تویسرکان افزود: با توجه به آن که در زمان فعلی و فصل چیدن گردو هستیم مردم سرابی نیز همچون تمام همشهریان پس از برداشت گردو پوست(آلینگ) آن را جدا کرده و زحمت کشان خدمات شهری شهرداری به طور روزانه اقدام به تمیز کردن آن می کنند.
پیری تصریح کرد: با در نظر گرفتن اینکه پوست کندن گردو به طور روزانه انجام و یک زباله تولیدی محسوب می شود، باید به طور روزانه هم پاکسازی شود و چون مستمر است چند ساعت نشده محل پر از پوست سبز گردو که دیگر سیاه شده می شود.
وی عنوان کرد: بنابراین خود مردم هم می طلب ما را در این زمینه یاری رسانند تا با همکاری و همیاری یکدیگر شهری زیبا داشته باشیم.
شهردار تویسرکان در ادامه به موضوع لکه گیری برخی خیابان های محله سرابی هم پرداخت و گفت: بخش زیادی تا قبل از تمام شدن قیر از منطقه سرابی آسفالت و لکه گیری شده و در یکی دو روز گذشته که مجدد قیر تهیه شده و به دست کارخانه آسفالت رسیده، پیگیر شدیم تا آسفالت و لکه گیری سریعتر در دست انجام قرار گیرد.
پیری همچنین با اشاره به در دست اجرا بودن آسفالت خیابان امامزاده کوه نیز اظهار کرد: رایزنی های پی در پی با شرکت آبفا برای تحویل این خیابان به شهرداری رخ داده و خوشبختانه این پیگیری ها نتیجه داد و کمتر از سه روز هست که این پروژه (خیابان امامزاده کوه) در نامه ای از شرکت آبفا به شهرداری تحویل شده و همان روز تصمیم بر آن‌ شد تا خیابان هنرستان با اولویت ویژه در دستور کار قرار گیرد و به زودی آسفالت این خیابان انجام می شود.
زنگنه
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان