آخرین اخبار

24. مهر 1399 - 6:40   |   کد مطلب: 38941
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با بیان اینکه در حال حاضر 100 هزار ماسک در این شهرستان موجود است، گفت: با برپایی سه چادر با کمک جمعیت هلال احمر ماسک ارزان و مواد ضدعفونی کننده به راحتی در دسترس مردم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها با توجه به شیوع باورنکردنی ویروس کرونا کارشناسان حوزه بهداشت و درمان بیش از همیشه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تأکید دارند، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، فاصله ای بین یک تا دو متر از جمله این موارد است که بارها بر رعایت آن تأکید شده که می تواند تا حدود قابل توجهی از انتقال این ویروس منحوس در جامعه جلوگیری کند.

از این رو شاهد فعالیت های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان به همراه جمعیت هلال احمر برای ارائه و عرضه ماسک های ارزان قیمت و مواد ضدعفونی کننده در این شهرستان هستیم.

در این باره «روانبخش نورعلیئی» رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار رودآورگفت: در چندین ماه گذشته نزدیک به 200 هزار عدد ماسک در شهرستان موجود بود که بخش قابل توجهی از آن برای فروش به قیمت مناسب روانه بازار شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 100 هزار عدد ماسک در تویسرکان موجود است، اعلام کرد: این ماسک ها با همکاری جمعیت هلال احمر تویسرکان و با برپایی سه چادر در سطح شهر به قیمت مناسب یعنی هر عدد یک هزار و 300 تومان به دست همشهریان می رسد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان عنوان کرد: همزمان با عرضه ماسک در این چادرها به عموم مردم، موادضدعفونی کننده همچون ژل و الکل هم عرضه می شود.

نورعلیئی در ادامه از فعالیت دو کارگاه تولید ماسک در تویسرکان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه در تهیه و تولید ماسک مشکلی نداریم و به دنبال آن هستیم تا قیمت تمام شده هر عدد ماسک را کاهش دهیم تا بتوانیم با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ارزانتر به دست مردم برسانیم.

به گزارش رودآور؛ شهرستان تویسرکان چند ماهی می شود در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، مسافرت های مختلف چه برون استانی و چه درون استانی و عدم استفاده از ماسک و رعایت نکردن دیگر شیوه نامه های بهداشتی، همه و همه بر این وضعیت تأثیر گذار است، بنابراین عرضه ماسک به قیمت مناسب تا حدودی می  تواند کمی از دغدغه های این حوزه را برطرف کند.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان